blijf het toch raar vinden dat de nederlandse importeurs allemaal op hun eigen eilandje blijven zitten (door gebrek aan info geen aangenomen waarheid uiteraard) en alles maar blijven slikken ,oke verbod is straks compensatie maar zover ik hier lees en uit begrijp geld dat dus voor de reeds bestaande voorraad gekooide producten niet ?? kom allen tezamen zou ik zeggen ,vergeet even je eigen belang en ga als een blok de juridische strijd aan ,kosten kunnen jullie samen makkelijker dragen en zolang een zaak in behandeling is of het verweer kan de beslissing toch op zijn minst uitgesteld worden of een uitloop periode afdwingen ?? als de zaak al überhaupt binnen een noemenswaardige tijd behandeld kan worden ,als we in nederland al geen verkrachting zaken ,zware geweldsdelicten en noem maar op op zitting kunnen krijgen dat is dit toch een nobrainer ? nog even los van een evt hoger beroep als het oordeel niet de gewenste uitkomst heeft ? ben ik nou zo naïef in mijn gedachten ?iemand met juridische kennis hier die het wellicht beter kan toelichten ????