Varsseveld 14-12-2008 (demo)

zo, net weer terug van een geweldige show.....
er werd eerst lidu en daarna marijn geschoten, hierbij de schietlijst:
- zilveren toppers (erg leuke fonteintjes)
lidu:
- happy stars
- elements
- no mercy (deze is echter niet geschoten, geen idee waarom)
- power palm
- full sky
- devils dance
- atomic flash
- revolution
- crazy coconut
- pyromania
Marijn:
- wakkere dodo
- dreumes
- piedewiet
- venijnige plaaggeest
- tante sjaan
- woeste willem
- humeurige hummer
- bokkige bob
- levensgenieters
- wil wil wel
- zware jongens
- blonde greet
- groentje
- vurige catie
- valse lijpo

-finale (met alleen marijn producten)

Wat mij betreft waren de toppers alle van marijn: tante sjaan, levensgenieters (top-potjes!), wilwilwel en het groentje (wat een brede effecten zeg).
Marijn heeft echt hele mooie, brede en aparte effecten, echt super! :D
En de finale......echt geen woorden voor...was echt super! Helaas heb ik niets gefilmd (sorry fred :wink:).

Wel vond ik de zware jongens riskant om af te steken in een straat ofzo... er knallen veel gillers op de grond, dus wel apart...ook de humeurige hummer had ik meer van verwacht, enkele schoten hadden bijna geen uitwerking...jammer vond ik, want op het filmpje van witte tenten zag het er wel goed uit...hopelijk lag het alleen aan deze...
verder niets dan lof!!!:bye:

Ben net ook terug van deze Demo,

vondt mooie producten van Lidu & Marijn.
Niet al te prijzig mooie prijzen.

heb het wel gefilmt dus ik zal de films z.s.m. online zetten.

Groeten,
Pyromaniac

Laatst bewerkt:
Dank je voor je goede verslag Bassie1978
Elements van Lidu kan je dat nog herinneren? Was dat wat.?
Nieuw en goodkoop budgetpotje

Elements was volgens mij een 16 schots potje met weliswaar niet al te grote uitwerkingen maar gezien de prijs zekers de moeit waard. Verder ben ik het met Bassie eens dat de zware jongens niet al te goed gingen. Ze vlogen alle kanten op en 4 a 5 schoten belandden echt op de grond. De fluiters gingen niet recht de lucht in maar hadden nogal wat afwijkingen.

ik heb het ook gefilmd alleen is het niet echt goed gelukt op een enervande manier wilt hij het filmpje niet overbluetoothen naar mijn pc
mvg
het was een mooie show maar
er ging er echt 1tje fout niet zo snel opgelet welke maardie ging dus niet goed

Elements was volgens mij een 16 schots potje met weliswaar niet al te grote uitwerkingen maar gezien de prijs zekers de moeit waard. Verder ben ik het met Bassie eens dat de zware jongens niet al te goed gingen. Ze vlogen alle kanten op en 4 a 5 schoten belandden echt op de grond. De fluiters gingen niet recht de lucht in maar hadden nogal wat afwijkingen.
idd, elements was op zich wel een leuk potje, niet echt harde knallen ofzo maar voor 5,50 is het echt wel een goed potje...

Gisteren samen met Bassie wezen kijken....Na alle berichten over Marijn moet ik ook inderdaad concluderen dat Marijn innoverend is op gebied van Nederlands consumentenvuurwerk. Effecten die je niet bij andere dealers terug ziet geweldig!!
Stiekem hadden we gehoopt om een soortgelijke demo als bij de Witte Tenten verhuur maar we mogen niet klagen.....Finale was geweldig. :D

Ben het met bassie eens over de toppers van Marijn.
Als je zelf ervaart wat er uit de Levensgenieters komt en ze daarna als dummie (echt een klein potje)ziet staan ben je toch onder de indruk wat die Chinese met kruit kunnen doen....
Groentje is prijs/kwaliteit/gram/shots in mijn optiek DE POT:handsup:. Enige nadeel is herhalende effect en geen finale

Zoals vaker vermeld op dit forum vind ik de Ongelooflijk Krankzinnig lijn prijstechnisch buiten de boot vallen ivm Marijn.:sad:

mensen sorry dat ik het hier doe:P aangezien het uiteindelijk van roenhorst komt .
ik haal haast geen sier vuurwerk dit jaar maar kunnen jullie bij
www.roenhorst.com/vuurwerk voor ongeveer 50/65 euro uitzoeken?
alvast hartelijkbedankt
zelf dacht ik aan :
2x multishock
3x snellejelle
1 x meter paket
1x ninja 2 ?
mvg

Haha ongeduldig? :rolleyes: :p

Ben nog niet aan toegekomen ben niet helemaal fripjes (lekker) maar ik probeer vandaag nog anders morgen de films klaar te stomen om online te zetten :bye:

Niet ongeduldig hoor Michael, ik ben je zeer dankbaar voor het feit dat je het uberhaupt wil doen. Maar het kon zijn dat je het vergeten was.
Per slot van rekening worden we allemaal een dagje ouder :p
Ik wens je beterschap
:bye:

super hoor, goed gefilmd! en die finale........heerlijk was ie hoor!
btw, de zware jongens zijn ontsnapt :p haha
kun je die er misschien nog even bijzetten?

super hoor, goed gefilmd! en die finale........heerlijk was ie hoor!
btw, de zware jongens zijn ontsnapt :p haha
kun je die er misschien nog even bijzetten?

Haha ja ze zijn ontsnapt :p

De zware jongens heb ik er expres tussenuit gelaten i.v.m. tijdens de demo niet zo geweldig ging (productie fout?)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan