Valk vuurwerk webshop online

subarufreak

VWC lid
Goedenmiddag members/freaks

Het is weer zover onze reguliere valkvuurwerk webshop is klaar om online te gaan, de bedoeling was om morgen online te gaan maar aangezien alles klaar voor de start is Willen we ook niet langer wachten en gaat de site vanavond om 19 uur online.
We hebben ons best gedaan weer een mooi assortiment samen te stellen voor jullie dus we hopen dan ook dat jullie er tevreden mee zijn.

Succes allen en tot de verkoopdagen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Wel jammer dat een hoop producten goedkoper zijn dan vuurwerkperdoos bij de bestelling die ik heb geplaatst op 23 september. Had dus beter even kunnen wachten.

Wel jammer dat een hoop producten goedkoper zijn dan vuurwerkperdoos bij de bestelling die ik heb geplaatst op 23 september. Had dus beter even kunnen wachten.
Dat lijkt me niet helemaal correct toch?
heb je wat voorbeelden? vwpd is over het algemeen juist goedkoper

bij mij is die 4 season even duur hoor.
de squadron is op vwpd 10tje goedkoper?
Ja dat klopt maar bij de reguliere site krijg je 10% voorverkoopkorting dus worden ze goedkoper nadat je ze in je winkelmand plaatst. Bij de meeste artikelen is vuurwerk per doos wel goedkoper.

Het is om het even, het een is duurder bij VWPD en een hoop aantal producten zijn gelijk qua prijs (met die 10% korting natuurlijk) Squadron is bijvoorbeeld 8 euro duurder op VWPD en ook de Final force one is al gauw 16 euro duurder op VWPD. Ook de Event 4 seasons scheelt gewoon een tamelijke 12 euro. Waar ik dacht dat VWPD een flink stuk goedkoper was ivm grote inkoop, ben ik toch tegen de lamp gelopen.

Kortom gewoon even goed vergelijken en de tijd nemen bij het bestellen. Neem ook mee dat de reisafstand tussen Rijssen/Nijverdal en Geesteren voor mij toch al gauw een half uur extra is.

Al met al zal ik met de kennis van nu, de volgende keer geduldiger zijn en gewoon in Rijssen/Nijverdal bestellen.

Ik zie dat de Valk Bomb Super 5-25 xl ( pakket ) en de Valk Bunga Super 5-19 xl ( pakket ) precies dezelfde omschrijving hebben.
Namelijk 5 x 25 shots. Dat klopt niet neem ik aan ?
Daarbij lijkt op het filmpje van de Bomb super dat er steeds dezelfde cake geschoten wordt. Is dit een kwestie van verkeerde labels ?

De valk 25-5 kost 49,95 euro in de shop. Maar als je 5 keer de 25shots cake los koopt ben je goedkoper uit (paar cent). Klopt dat? En zoja wat is de reden daarvan?

Valk TI THUNDER 64 schots, is deze losse cake ook aangepast naar de 2015 versie of geldt dit enkel voor de volle kartons via vwpd?

Valk TI THUNDER 64 schots, is deze losse cake ook aangepast naar de 2015 versie of geldt dit enkel voor de volle kartons via vwpd?

Goedenmiddag

We zijn van afgelopen jaar compleet leeg dus dat geld voor alle , het zijn dezelfde kartons .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan