Dat is jammer. De Black Panther wordt daar ook gewoon verkocht, alleen dan wel voor de volle mep.nee alleen bij de normale winkels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat is jammer. De Black Panther wordt daar ook gewoon verkocht, alleen dan wel voor de volle mep.nee alleen bij de normale winkels
dat klopt. en nu heb je bij de andere winkels een keer mazzel dat die daar in de aanbieding is.
Zo werkte dat wel bij VWPD, maar hoe dat met de reguliere site gaat weet ik niet.Als ik nu een tweede bestelling plaats op een ander tijdstip op dezelfde dag als m'n andere eerste bestelling, krijg ik het allemaal bij het eerste afhaalmoment mee toch? Stond me iets van bij maar weet het even niet zeker...![]()
Ja Klopt, maar als ik mij niet vergis had ik vorig jaar ook 2 bestellingen die beiden op het eerste moment werden meegegeven, maar wil het toch even voor de zekerheid checken bij Subaru/Bruijntjeluc voordat ik een 2e bestelling doe.Zo werkte dat wel bij VWPD, maar hoe dat met de reguliere site gaat weet ik niet.
Ja Klopt, maar als ik mij niet vergis had ik vorig jaar ook 2 bestellingen die beiden op het eerste moment werden meegegeven, maar wil het toch even voor de zekerheid checken bij Subaru/Bruijntjeluc voordat ik een 2e bestelling doe.
Oké, goed om te weten. Bedankt voor de vlotte reactie! Gaan we eens kijken hoe ik het handig kan gaan inplannen.Bij de reguliere webshop houden wij aan de afhaaldagen en tijden die op de afhalbon staan, dit ivm met het maken van de bestellingen.
Dus hier worden ze NIET samen gevoegd.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk