[Valk Vuurwerk] Valk TI-THUNDER

Toch blijft het geen slechte deal, een 64 shots knalcake voor slechts 22,50
Ik vind het maar een gezeur, het is een top cake, en presteert goed.
Als je het nou over een siercake/box hebt kan ik me er iets bij voorstellen, maar we hebben het hier over een simpele salute cake... en die het best goed doet.

Ik vind het maar een gezeur, het is een top cake, en presteert goed.
Als je het nou over een siercake/box hebt kan ik me er iets bij voorstellen, maar we hebben het hier over een simpele salute cake... en die het best goed doet.

*zucht* NOGMAALS als je in februarie 179,- voor een karton besteld hebt omdat er gezegt werd dat dit gewoon de oude versie was, en je hem dan aansteekt en er achter komt dat het schiet tempo niet klopt, een Ti salute heeft ipv een flash salute, en ook nog eens zachter knalt, dan is er alle reden om te 'zeuren'!
om 1 a 2 blokjes had ik geen letter hier neer gezet, maar ik had een heel karton....

*zucht* NOGMAALS als je in februarie 179,- voor een karton besteld hebt omdat er gezegt werd dat dit gewoon de oude versie was, en je hem dan aansteekt en er achter komt dat het schiet tempo niet klopt, een Ti salute heeft ipv een flash salute, en ook nog eens zachter knalt, dan is er alle reden om te 'zeuren'!
om 1 a 2 blokjes had ik geen letter hier neer gezet, maar ik had een heel karton....

Hij knalde niet zachter, dit is werkelijk de grootste onzin. Omdat hij niet helemaal exact hetzelfde was vindt ik het zeuren niet waard. Ti ipv flash salute... kom op zeg waar hebben we het over. Je koop een knalblok, deze ramt er aardig op los.
Ik had er 5, 3 van 2015 en 2 van 2016.

Hij knalde niet zachter, dit is werkelijk de grootste onzin. Omdat hij niet helemaal exact het zelfde was vindt ik het zeuren niet waard. Ti ipv flash salute... kom op zeg waar hebben we het over. Je koop een knalblok, deze ramt er aardig op los.
Ik had er 5, 3 van 2015 en 2 van 2016.

Jij vind dat het zeuren niet waard misschien.. maar ons word op het hart gedrukt dat het PRECIES dezelfde zouden zijn.. ik ervaar de knal ook als minder. Ik vind het gewoon niet netjes vanuit valk. Als jij een mobiele telefoon koopt in het zwart, maar je krijgt een blauwe ga jij daar mee akkoord?.. moet je zelf weten, ik niet.

Jij vind dat het zeuren niet waard misschien.. maar ons word op het hart gedrukt dat het PRECIES dezelde zouden zijn.. ik ervaar de knal ook als minder. Ik vind het gewoon niet netjes vanuit valk. Als jij een mobiele telefoon koopt in het zwart, maar je krijgt een blauwe ga jij daar mee akkoord?.. moet je zelf weten, ik niet.

Blijkbaar ligt ieders zijn grens van klagen hierin anders, dan zou prima kunnen.
Het klopt dat hij niet exact hetzelfde was als de 2015 versie. Ik vind het niet storend, ik ben benieuwd hoe René hierop reageerd naar jullie

Er is een mededeling gedaan dat het de batch van 2015 zou zijn. Diverse mensen waaronder ik hebben toen (februari) direct een karton besteld. Bij het afhalen krijg je dan batch 2016 mee en wordt beloofd dat deze exact hetzelfde is.
Dit bljjkt dus niet zo te zijn. De belofte is dus niet nagekomen.
Het leveren van een andere batch dan beloofd (ook bij andere artikelen) heb ik bij Valk meerdere keren gezien toen ik stond te wachten...

Hij knalde niet zachter, dit is werkelijk de grootste onzin.
Die van jou knalde mss even hard... maar ik heb live gezien en gehoord, dat zowel bij mij als bij een maat v2016 gewoon zachter was dan v2015. Tel daarbij op het gebrek aan constante salvo's (varieerde nogal) en de duidelijke belofte van Valk, dan mag er best effe geklaagd worden.

Zoals al eerder gezegd, ik vind het nog steeds een zeer nette knalcake en vind zelfs echte 'ti' mooier dan 'flash' salutes, maar hier is gewoon een belofte niet nagekomen en dat is voor honderden uitgegeven Euro's dan best lullig..

Ik had deze 2x, en was de 2016 versie die in salvo's van 4 schiet. Heb de 2015 versie vorig jaar meegemaakt en die ging inderdaad harder. Ik snap dat als je de 2015 versie beloofd wordt en niet geleverd krijgt dat je dan gaat klagen.

Desalniettemin blijft het een top cake voor die prijs!

Ondertussen een nieuwe freakactie online, maar hier word weinig antwoord gegeven vanuit valk. Iemand al contact gehad?

Filmpje batch 2016
Het publiek had er geen hinder van :)

ik geloof dat al mijn films onscherp zijn, en bij deze heeft tie ook nog retemoeite met het geluid.

Back
Bovenaan