[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-19 [Ass.]

Dan gaan er nog steeds mensen naar duitsland die weco meuk halen...... begrijp dat niet zo goed als ik deze toppers zie.

Ben hier ook wel benieuwd naar

Dan quote ik mijzelf even uit het 6-19 topic:
Dit waren wat mij betreft de beste budget potjes van dit jaar!
Voor het formaat staan ze nog goed stabiel, geen uitvouwbare flappen nodig.
Burst was een stuk luider dan van andere budget cakes, en uitwerking viel me voor die paar euro per cake echt reuze mee. Erg leuk in de vooravond, maar gecombineerd ook daarna prima te gebruiken.

Waarbij ik ook het Pangu assortiment had. En die waren wellicht qua kleuren beter, maar qua bang for buck: zeker weten deze valk budget potjes. Steken er qua burst en spreiding met kop en schouder bovenuit.

Een 'voordeel'; de 2019 collectie van Pangu bevat niet meer deze kleine budget cakes. Dus dat dilemma is voor je opgelost.

Ik heb vorig jaar een aantal van deze kleine krachtpatsertjes gestookt.
Superleuk stookmateriaal. prima burst en voor zo'n klein cakeje prima uitwerking

Voor dat geld zou ik ook naar de Driesprong rijden als ik in de buurt woonde

Kom dit jaar voor het eerst hier in de buurt (normaal rij ik eigenlijk nooit naar de grens en het noorden met O&N). Waarmee kan ik deze potjes een beetje vergelijken? De heavy 3 van vroegah qua effectgrootte? Dat waren hele leuke dingen namelijk voor het geld!

Hmm twijfels hier... had ze vorig jaar en ze zijn echt als meer dan prima ervaren. Ik zit nu alleen te twijfel of ik deze set haal of 2 keer de sick six en die als losse potten stook

Aantal afgestoken, maar is echt goed spul. In de voorverkoop zeker goede deal en waar voor je geld. De burst is goed en de boeketten zijn middel en neigen naar groot!

Erg leuke cakes dit! Weet iemand toevallig die ze gehad heeft of ze als laatste 3 schoten een 'finale' hebben? Zat namelijk de straat beelden te bekijken en sommige filmpjes hebben dit wel en andere niet. Iemand die ze gehad heeft en het toevallig weet?

Hmmm, ik zoek nog wat vooravond potjes en voor €6 per stuk, kon de reis wel eens naar Nijverdal gaan.

Vandaag deze samen met de 9-16 besteld. Mooi stookvoer voor de avond. Tevens leuk spul om de jongens ( 11 en 8) te leren hoe om te gaan met siervuurwerk!

Back
Bovenaan