[Valk Vuurwerk] VALK SUPER 9-19 [Ass.]

De 16-schots zijn ongetwijfeld vergelijkbaar met het Bombs Assorted-pakketje van vorig jaar. Die cakes zaten net boven de 100 gram, dus deze 19-schots zullen waarschijnlijk rond de 120 gram zitten. De prijssetting is daar ook naar. Het lijken mij leuke pakketjes voor dat geld. Alleen jammer dat niet duidelijk is wat de effecten zijn.

Dat denk ik ook, al zegt dat niet veel, kijk maar naar de hl 16. Zonder filmpjes koop ik deze niet, al zul je je er geen buil aan vallen. Als die 16s de hl 16 kwaliteit haalt neem ik ze zeker

uit 25mm of zelfs maar 20mm..kunnen tegenwoordig ook mege groot effect uit komen ik heb ze besteld en heb vol vertrouwen in dat ze super woorde

Ben benieuwd of we vandaag de filmpjes gaan zien! in ander topic werd gezegd eind van deze week, dus kom maar door!!

Verwacht ook 20mm maar die kunnen prima presteren dat heb ik wel gezien aan dat 19 shots assortiment van pangu afgelopen jaar.

Spanning is om te snijden hier hoor, geweldig om te zien.
Kom maar op met die films, erg benieuwd naar.

Ff eentje voor jullie getest. Echt lekkere burst. De burst is minstens zo hard als de de fast en furious 6 van Evolution. Top spul.

Deze komen volgend jaar ook weer in mijn collectie. Geweldig stookmateriaal voor in de vooravond. En zelfs om 12 uur kunnen deze prima mee.

Back
Bovenaan