Valk Vuurwerk Nijverdal

Voor het eerst bij Valk wezen shoppen omdat ik gebruik had gemaakt van de 21% actie. Was er 45minuten te vroeg maar mijn bestelling stond al klaar, TOP. Hierna nog wat fonteinen en de kleine cakes gekocht die Valk alleen tijdens de verkoopdagen heeft. Was prima geholpen door blonde dame.

Een goede eerste ervaring in iedergeval:)

Vanochtend geweest, alles was prima zelfs nog wat extra meegenomen.
Mijn zoon was onder de indruk van de dame achter de kassa :D hij komt volgend jaar weer

Hij was niet de einge die daar van onder de indruk was!:D
Maar verder goed voor elkaar weer bij valk, tot volgend jaar.

Dit jaar klopte mijn bestelling voor het eerst sinds 4 jaar,dus ze hebben dingen verbeterd.Wel was het erg rustig.Ik denk dat ik volgend jaar ergens anders ga bestellen.De prijzen zijn niet meer zo scherp als een paar jaar geleden en vuurwerkperdoos.nl is ook niet meer wat het is geweest.

Ik kreeg trouwens als tip mee dat het laagje plastic over de tubes eraf moest halen?

Maar dit hoeft toch helemaal niet? Knalt er toch dwars doorheen?

Mijn bestelling ook in orde dit keer. Was niet vanzelfsprekend, want deel ging via vuurwerkperdoos en deel via mail. Verliep erg vlot, was binnen tien minuten weer weg. Uiteraard weer een paar oliebollen aan de overzijde van de straat gescoord.

as usual klopte mijn bestelling weer eens niet.
zat 1x the junk in de tas ipv 3x.
verder de rubro nemesis als vervanger voor de taserwall gekregen (ben ik tevreden mee),volgens de verkoper was de taserwall afgekeurd?
en voor de mashup box die ook afgekeurd was heb ik de freestyle threestyle gekregen (totaal ander effect en minder kruit)
het was wel lekker rustig rond kwart over 6.
en wat een pleuris mist trouwens op de heen en terugweg :bonk:

Alles klopte, prima service dit jaar. Helaas is de restvoorraad cruelty er wel door. Heb zelf de Zena nr. 1 maar meegenomen.

Ook net geweest voor de eerste keer en bij vuurwerkperdoos duurde het redelijk lang
Bij me bestelling geen probleem en ging gewoon goed. Ik mistte niks en had niks afgekeurd gelukkig... Ik heb trouwens het blonde meisje grote deel van de tijd gemist :D

Oh die meid haha ik heb bij haar op school gezeten:p maar net terug van valk en was goed geregeld, niks miste. Alleen de vuurwerkperdoos bestelling was niet goed in de computer oid maar na het ophalen van mn normale bestelling kwam ik weer bij het vwpd ophaalpunt en kon ik de bestelling gewoon ophalen :)

Vanochtend ook weer bij valk geweest. Alles verliep soepel. Uiteraard miste er weer wat bij de losse bestelling maar dat was ook zo opgelost.

Op de terugweg naar huis reden er nog een paar in een zwarte opel voor ons met de kartonnen big 19 zo hoog opgestapeld achter de achteruit dat je het van 100m afstand zag. Toevallig ook mensen van hier?:D

Back
Bovenaan