MGMT
VWC lid
Dan krijgt ze de slagroom wel van mij

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vanochtend ook weer bij valk geweest. Alles verliep soepel. Uiteraard miste er weer wat bij de losse bestelling maar dat was ook zo opgelost.
Op de terugweg naar huis reden er nog een paar in een zwarte opel voor ons met de kartonnen big 19 zo hoog opgestapeld achter de achteruit dat je het van 100m afstand zag. Toevallig ook mensen van hier?![]()
Okee dit snap ik dan echt niet. Ik heb nota bene de eerste prijs gewonnen bij de prijsvraag en mij werd met droge ogen verteld dat ze het karton big19 dat ik als prijs zou krijgen niet meer hadden. Ik kon wel een karton salute cakes meekrijgen maar daar maak je mij helaas niet blij mee. Nog gevraagd of ze wellicht nog wat anders hadden maar dat was het of ik kon de fietswinkel proberen (Rijssen was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal). Nu ben ik de verkeerdste niet dus ik netjes naar de andere winkel. Daar bij de aanwezige menigte aangesloten. Ook daar hadden ze geen big19 meer. Hier werd een karton Visual Mastermind voorgesteld waar ik maar mee akkoord gegaan ben. Dit verdient echter zeker niet de schoonheidsprijs en mij zal je hier ook niet meer zien.
Okee dit snap ik dan echt niet. Ik heb nota bene de eerste prijs gewonnen bij de prijsvraag en mij werd met droge ogen verteld dat ze het karton big19 dat ik als prijs zou krijgen niet meer hadden. Ik kon wel een karton salute cakes meekrijgen maar daar maak je mij helaas niet blij mee. Nog gevraagd of ze wellicht nog wat anders hadden maar dat was het of ik kon de fietswinkel proberen (Rijssen was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal). Nu ben ik de verkeerdste niet dus ik netjes naar de andere winkel. Daar bij de aanwezige menigte aangesloten. Ook daar hadden ze geen big19 meer. Hier werd een karton Visual Mastermind voorgesteld waar ik maar mee akkoord gegaan ben. Dit verdient echter zeker niet de schoonheidsprijs en mij zal je hier ook niet meer zien.
Karton valk ti thunder niet mee akkoord gegaan?
Ik had het wel geweten![]()
Net een kijkje mogen nemen in de opslag plaats van nijverdal. Stonden meer als genoeg kartonnen big19.. zelf 2x 12 stuks
komt er dit jaar weer een freak actie waarbij er het hele jaar besteld kan worden?
Iemand toevallig al contact gehad of en zoja wanneer vuurwerk per doos open gaat?