--sjon beton--
VWC lid
is de schietlijst voor aankomende zaterdag al bekend?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Waarom, even langs zij kant de doos ophalen en even naar binnen voor je bestelling, dat gaat erg snel.Ik heb een order bij vuurwerkperdoos.nl en bij valk-vuurwerk.nl gedaan. Kan ik deze orders bij elkaar laten pakken en in 1x afhalen?
Waarom, even langs zij kant de doos ophalen en even naar binnen voor je bestelling, dat gaat erg snel.
Is echt niet nodig.
Waarom, even langs zij kant de doos ophalen en even naar binnen voor je bestelling, dat gaat erg snel.
Is echt niet nodig.
Komt goed, is daar goed geregeld.Ok, heb hier nog geen ervaring mee vandaar. Thanks.
Ik heb de volder ook niet gehad terwijl ik de afgelopen 3 jaar wel bestelt heb. Ook kan ik niet op de website vanuit mijn plaats. Heb ik ook al meermaals aangegeven bij valk maar ze hebben er blijkbaar niets aangedaan. Dus dit jaar voor het eerst bij kuiper koekange bestelt.
Volgens mij is het vreemd dat je niet op hun website kan omdat je ergens in een plaats woont die dat veroorzaakt.... heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.
Wel eens met een andere browser geprobeerd?