Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik heb een order bij vuurwerkperdoos.nl en bij valk-vuurwerk.nl gedaan. Kan ik deze orders bij elkaar laten pakken en in 1x afhalen?

dan moet je valk even bellen of mailen...denk dat het geen probleem is om ze op hetzelfde tijdstip af te halen hoor :D

Tenminste ik denk dat dat het probleem is?

Laatst bewerkt:
Ik heb de volder ook niet gehad terwijl ik de afgelopen 3 jaar wel bestelt heb. Ook kan ik niet op de website vanuit mijn plaats. Heb ik ook al meermaals aangegeven bij valk maar ze hebben er blijkbaar niets aangedaan. Dus dit jaar voor het eerst bij kuiper koekange bestelt.

Ik heb de volder ook niet gehad terwijl ik de afgelopen 3 jaar wel bestelt heb. Ook kan ik niet op de website vanuit mijn plaats. Heb ik ook al meermaals aangegeven bij valk maar ze hebben er blijkbaar niets aangedaan. Dus dit jaar voor het eerst bij kuiper koekange bestelt.

Volgens mij is het vreemd dat je niet op hun website kan omdat je ergens in een plaats woont die dat veroorzaakt.... heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.
Wel eens met een andere browser geprobeerd?

Op de site van Valk staat dat bestellingen met verschillende blokuren niet meer gewijzigd kunnen worden. Ik wil graag nog wat losse dingetjes bijbestellen, maar ga echt niet 2x 45min rijden daarvoor.

Is dat echt niet mogelijk?

Trouwens, zijn de artikelen in de losse verkoop even duur als op de site?
Als dat het geval is maakt het sowieso niet uit, dan haal ik het gewoon los. :)

Volgens mij is het vreemd dat je niet op hun website kan omdat je ergens in een plaats woont die dat veroorzaakt.... heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.
Wel eens met een andere browser geprobeerd?

Ik ben er achter wat het probleem is. Ik heb er niet echt veel verstNd van maar mijn provider zegt dat ik het de nieuwe standaard op adres heb met het type IPv6 terwijl de oude standaard IPv4 is. Omdat dit nog vrij nieuw is werkt dat nog niet bij alle site's. Een webmaster zou dit vrij gemakkelijk moeten kunnen aanpassen. Vox vuurwerk uit Meppel kan ik ook niet bereiken en die gebruiken dezelfde interface als valk.

Back
Bovenaan