gigabom
VWC lid
Ah da's balen - die zijn per 2 goedkoper te krijgen :(
Vriend 8 x €25= €200

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ah da's balen - die zijn per 2 goedkoper te krijgen :(
Vriend 8 x €25= €200![]()
Bij menig winkel kun je er fikse korting over krijgen. Bij huisman is 30% korting de max, wat zou betekenen 8 * 17,5 = 140. Dus wat hij zegt zit wel wat in.
Zit zelf nog een beetje in dubio. Salute Cake's en ES2.0 spreken me wel aan, weet alleen niet of ik van beide een heel karton wil.
Bij menig winkel kun je er fikse korting over krijgen. Bij huisman is 30% korting de max, wat zou betekenen 8 * 17,5 = 140. Dus wat hij zegt zit wel wat in.
Zit zelf nog een beetje in dubio. Salute Cake's en ES2.0 spreken me wel aan, weet alleen niet of ik van beide een heel karton wil.
Thanks.. Ik vind ze helaas niet zo spectaculair. Effecten lijken erg snel weg te doven :(
Hier ook geen problemen met bestellen. 2x big 19, 2x Es 3.0, 2x asian thunder cake, city lights, endeavour, origin of fire in the pocket.
Ik heb net even de filmpjes bekeken maar ik vind ze helemaal zo slecht nog niet! Vergeet niet dat je op film niet altijd een goed beeld hebt en live is het altijd anders. Deze heeft iig een prima burstknal zo te horen en de effecten zijn groot!! Maar goed iedereen mag zijn mening delen.
Dit is niet het enige wat ik aanschaf, dus wees gerust!Heb jij een enorm budget of ben je niet van de afwisseling? Just wondering hoor.. Maar zie wel vaker mensen met enorm veel kartonnen en vraag me dan altijd af of dat het 'enige' is
pyro-freak
Heren (en evt. dames) van Valk. Een korte, simpele vraag over de Extreme Salute 3.0.
Dit n.a.v. de vele discussies.
Is het een aangepaste versie van de ES2.0 van Vuurwerkvisie (de 500 gr versie) of van de ES van Wolff (de 285 gram versie)?
Dat vraag ik me ook af in de beschrijving staat namelijk het volgende:
De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.
Terwijl de 2.0 toch bij vuurwervisie vandaan komt?