Valk Vuurwerk Nijverdal

Vriend 8 x €25= €200:wink:

Bij menig winkel kun je er fikse korting over krijgen. Bij huisman is 30% korting de max, wat zou betekenen 8 * 17,5 = 140. Dus wat hij zegt zit wel wat in.

Zit zelf nog een beetje in dubio. Salute Cake's en ES2.0 spreken me wel aan, weet alleen niet of ik van beide een heel karton wil.

@gigabom
Bij menig winkel kun je er fikse korting over krijgen. Bij huisman is 30% korting de max, wat zou betekenen 8 * 17,5 = 140. Dus wat hij zegt zit wel wat in.

Zit zelf nog een beetje in dubio. Salute Cake's en ES2.0 spreken me wel aan, weet alleen niet of ik van beide een heel karton wil.

dat dus ;)
In dat geval geldt wel dat je voor een bepaald bedrag moet hebben gekocht, maar als je dat eenmaal hebt, kun je deze een stuk goedkoper krijgen en hoef je niet per se een vol karton te kopen.

Ach, zo is het 1 daar goedkoper, en het ander weer ergens anders ;)

Ik ben op zoek naar iemand die een karton salute cake 1 met mij wil delen dus mocht je eventueel iets willen afspreken stuur maar een pb.

Klopt er zijn genoeg alternatieven voor handen maar als je in het oosten van het land woont is dit een mooi aanbod

Hier ook geen problemen met bestellen. 2x big 19, 2x Es 3.0, 2x asian thunder cake, city lights, endeavour, origin of fire in the pocket.

Nieuw panda cakes 19 schots op vuurwerkperdoos

Is hier ergens meer info en een filmpje van?

Betere foto:

19-shots-panda.jpg

Ah ik zie het al. De Duitse cakes. Filmpjes te vinden op Youtube

- Feuer Adler
- Mars Abenteuer
- The Dome
- Lord of Thunder
- Transformers
- Skydive
- Solar Burst
- Silver Ring

Thanks.. Ik vind ze helaas niet zo spectaculair. Effecten lijken erg snel weg te doven :(

Ik heb net even de filmpjes bekeken maar ik vind ze helemaal zo slecht nog niet! Vergeet niet dat je op film niet altijd een goed beeld hebt en live is het altijd anders. Deze heeft iig een prima burstknal zo te horen en de effecten zijn groot!! Maar goed iedereen mag zijn mening delen.

Ik vind ze ook niet slecht, maar moet wel zeggen dat ik de afwisseling een beetje vind missen.
Maar burst klinkt lekker, effecten lijken best fors en de crackling is hard volgens mij in sommige cakes.
greetzz

Hier ook geen problemen met bestellen. 2x big 19, 2x Es 3.0, 2x asian thunder cake, city lights, endeavour, origin of fire in the pocket.

Heb jij een enorm budget of ben je niet van de afwisseling? Just wondering hoor.. Maar zie wel vaker mensen met enorm veel kartonnen en vraag me dan altijd af of dat het 'enige' is:p

pyro-freak

Heren (en evt. dames) van Valk. Een korte, simpele vraag over de Extreme Salute 3.0.
Dit n.a.v. de vele discussies.
Is het een aangepaste versie van de ES2.0 van Vuurwerkvisie (de 500 gr versie) of van de ES van Wolff (de 285 gram versie)?

Ik heb net even de filmpjes bekeken maar ik vind ze helemaal zo slecht nog niet! Vergeet niet dat je op film niet altijd een goed beeld hebt en live is het altijd anders. Deze heeft iig een prima burstknal zo te horen en de effecten zijn groot!! Maar goed iedereen mag zijn mening delen.

Laat ik het zo zeggen. Er zitten enkele cakes tussen die ik zeker mooi vind, zoals the dome, transformers, Solar Burst. De rest vind ik een beetje mwah.. erg veel crackling, proline achtige effecten. Opvallend ook dat er tussen de shots vrij veel verschil zit in vorm, grootte en burstknal.
Voor het geld zeker niet slecht hoor en je hebt 8x afwisseling. Ik zie verder ook dat ie bij Macet 85 euro is. Voor dat geld had ik hem denk ik wel genomen, maar nu kijk ik even verder.

Heren (en evt. dames) van Valk. Een korte, simpele vraag over de Extreme Salute 3.0.
Dit n.a.v. de vele discussies.
Is het een aangepaste versie van de ES2.0 van Vuurwerkvisie (de 500 gr versie) of van de ES van Wolff (de 285 gram versie)?

Dat vraag ik me ook af in de beschrijving staat namelijk het volgende:

De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.

Terwijl de 2.0 toch bij vuurwervisie vandaan komt?

Dat vraag ik me ook af in de beschrijving staat namelijk het volgende:

De wolff extreme salute 3.0 is speciaal voor ons gemaakt.

Terwijl de 2.0 toch bij vuurwervisie vandaan komt?

Daar ontstaat bij mij ook de verwarring, bij de 3.0. Van de extreme Salute 1.0 naar 3.0 zou ik alleen kunnen verklaren door het feit dat ze geen naamsverwarring willen met de Extreme salute 2.0 van vuurwerkvisie.

pyro-freak

Back
Bovenaan