Valk Vuurwerk Nijverdal

Misschien even cache legen?

Ik heb al van alles geprobeerd, heb het op mijn pc geprobeert, en op die bij een kennis, en op een tablet, steeds de zelfde dingen die mis gaan. Als ik er al niet gelijk afgegooid word, dan zit er al van alles in mijn winkelmandje. En als ik al een keer iets kan toevoegen kan ik niets veranderen in het winkelmandje.

Ik heb al van alles geprobeerd, heb het op mijn pc geprobeert, en op die bij een kennis, en op een tablet, steeds de zelfde dingen die mis gaan. Als ik er al niet gelijk afgegooid word, dan zit er al van alles in mijn winkelmandje. En als ik al een keer iets kan toevoegen kan ik niets veranderen in het winkelmandje.

Heb je het geprobeerd met Firefox als browser? Ik had ook problemen met IE, maar met Firefox werkt alles prima.

Raar ik heb zojuist nog besteld.. Toch nog even 1 van de 2 Kartons Bonfireworks Endeavour meegepakt voor 125 euro. Er is er nu nog slechts 1 te vergeven :p Dus weest snel! :p

Zat eens naar het bestelnr te kijken, want ik was 1 van de eersten, maar best netjes dat ze in slechts 3 dagen tijd ofzo toch al iets van 60 orders hebben ontvangen (op enkele annuleringen na misschien)

Inderdaad ook hetzelfde als de big 19 cakes als ik Rene Valk mag geloven:

Hoi

Zijn de zelfde cakes

Rene

> To: [email protected]
> Subject: Footer contactform jlvuurwerk: Karton Big 19
> Date: Tue, 5 Nov 2013 08:45:49 +0000
> From:
>
> Van:
> Onderwerp: Karton Big 19
>
> Bericht:
> Beste Valk vuurwerk,
>
> Gisteren heb ik een bestelling geplaatst bij jullie. Dit betreft een karton big 19. Ik heb deze besteld omdat ik in eerste instantie dacht dat de extreme salute 3.0 er maar 6 waren. Nu zie ik echter dat het er 12 zijn. Mijn vraag is of ik mijn karton big 19 kan inruilen voor de extreme salute 3.0.
>
> Met vriendelijke groet,
>

Ja precies, dat is wel jammer zeg... denk je mooi 2 verschillende kartonnen te bestellen, zijn het gewoon beide dezelfde. Blijft een mooie aanbieding hoor, maar wel meer van hetzelfde terwijl het lijkt als totaal verschillende cakes. Ik twijfel nu wel sterk om beide te bestellen...

Nog iemand die een karton ES 3.0 of big 19 wil delen ? Doe maar een privé bericht bij interesse.

Iets meer als 10 euro per stuk is toch lekker!
Knoop er een paar bij elkaar en je hebt feest.
Denk dat mensen niets te klagen hebben over de prijs, maar meer over het feit dat je 2 verschillende soorten besteld, maar 2 dezelfde krijgt. Als ze dat gewild hadden dan hadden ze wel 2x dezelfde gekocht.

Om verder iedereen even uit de droom te helpen........ik heb e.e.a. bij Rene even nagevraagd.

De big 19 is niet de E.S. 3.0

De extreme salute 3.0 is een omlabeling van de extreme salute van Wolff. Echter wel speciaal gemaakt voor Valk met twee lonten per cake ipv 1.

Back
Bovenaan