Valk Vuurwerk Nijverdal

Wees nou verstandig en bestel Royal artikelen zoals Thunder Smoke bij de officiele dealer daar om de hoek bij Slooijer Vuurwerk! voorkomt ook teleurstelling!! :wink:

???? waarom geef is een goedde reden daarvoor valk gaf toch duidelijk aan dat hij ze heeft/had anders adverteerd hij er echt niet mee hoor dus ja snap jou post niet helemaal.

grtzz

:idea: miss is het er afgehaald omdat het een overgenomen partij was dus het lijkt me beperkt leverbaar tot zekere hoogte. en is het einde in zicht en wil niet dubbel verkopen

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat valkvuurwerk meestal voor goede vervangers zorgt...

Hoop het, aangezien ik best wel laat de populaire producten besteld heb. Als de thundercakes 3 voor 24,95 op zijn mogen ze me ook wel 3x Silver Salute geven haha!

uit ervaring weet ik dat valk sowieso niets op de site zal zetten dat hij niet kan leveren...dus wacht gewoon ff af joh, komt vast goed :D

kzit gewoon een btje in de stress door dit, maar dat is normaal rond deze tijd:bonk:
morgen er om 5uur uit (pppfff niks voor mij) en dan om half 6 richting valk.
heb er iig veel zin aan!
hoop dat ze met de klachten van vorig jaar over kartonnen gooien iets mee hebben gedaan dit jaar.

Ik ben er ook morgenvroeg8:00-9:00, morgenmiddag 12:00-13:00, en overmorgenvroeg7:00-8:00.

'k woon aan de toegangsweg richting Valk en ik heb ze vandaag verschijnen keren zien rijden met de vuurwerktransportbusjes richting Duitsland.

Zit mij nu toch wel kompleet op te vreten hier:p

Wil ik net betaal/afhaalbewijs uitprinten ben ik die email kwijt :(
hopelijk kan het nog geregeld worden ! (valk al mail gestuurd)

Back
Bovenaan