Valk Vuurwerk Nijverdal

Toch hier een poging wagen... :

Iemand nog belang om 2 karton BIG19 tegen kostprijs (€120 per karton) van mij over te nemen??
Stuur me dan even een PM...

Overname kan bij Valk (ik ben er sowieso 28e in de ochtend, ook ivm andere bestellingen)
Of je kan het ook in Friesland/Groningen bij mij zelf overnemen.. dan haal ik ze eerst zelf op (ben er toch)

Laatst bewerkt:
Ik heb een vraagje, door omstandigheden kan ik pas 27 december in de avond bestellen en wil ik graag weten of dat nog kan het volgende staat op de site maar ik word er niet veel wijzer van:
Leveringsvoorwaarden
3. Voorverkoop en bestellen mogelijk t/m 27 december.

Spelregels voorverkoop.
3. De betaling van bestellingen via de website en daarna via mail moeten voor 27 december ontvangen zijn.
4. Betalingen die na 27 december worden ontvangen kunnen wij niet meer verwerken.

Heb besteld en ben weer 465 eurootjes lichter :p Voor iedereen die nog wil bestellen maar met de datum en tijd zit, alle data staan weer open!

naar mijn weten kun je na de kerst je bestelling uitprinten en dan hier mee op de 28e naar de winkel, je krijgt dan wel dezelfde prijs als de folder maar geen gratis vuurwerk, teminste dit was VOORGAANDE jaren altijd zo.

naar mijn weten kun je na de kerst je bestelling uitprinten en dan hier mee op de 28e naar de winkel, je krijgt dan wel dezelfde prijs als de folder maar geen gratis vuurwerk, teminste dit was VOORGAANDE jaren altijd zo.

Dus ook de kanonslagen e.d. ?

Net bij Valk geweest. Winkel was goed vol en de huur transportbussen voor het vuurwerktransport tussen NL-DUI stonden ook al klaar. Ving ook op dat er enkel nog plekken vrij waren op 31 December of heel vroeg of rond 14:00. Dus wil je nog bestellen wees er snel bij!

Back
Bovenaan