Valk Vuurwerk Nijverdal

Mocht Reva zich hier nog melden binnenkort, dan ben ik eigenlijk wel benieuwd of er nog van die cruise rockets overgebleven zijn na de kartonverkoop en of deze straks alsnog in de losse verkoop over de toonbank zullen gaan.

Dat kan ik je wel vertellen, die zijn op tenminste de betere variant (oude versie)

Ja klopt, paar pagina's terug was dat al bekend, maar volgens mij stonden die 2011 kartonnen (de mindere versie) nog tot de laatste kartonverkoopdag in de webshop, vandaar de vraag. Voor een zacht prijsje heb ik wel interesse in een paar losse pakjes heheh.

Reva,

Ik heb eergister een bestelling geplaatst en meen dat ik 29 december tussen 7 en 8 had ingevuld. Nu ik het mailtje teruglees zie ik 28 december tussen 7 en 8 staan. Ik ga er vanuit dat ik het foute rondje heb aangevinkt, maar kan dit alsnog gewijzigd worden naar 29 december? Zou je mij daarover kunnen PM'en o.i.d.? Alvast bedankt!

Wilmer jongen, anders haal ik je bestelling wel op, ik moet op dat tijdstip er toch zijn en zie je later die dag nog ;)

Tot wanneer kan hier besteld worden? Ik wil maandag een bestelling doen, tot hoelaat is dat mogelijk?

Dit jaar voor het eerst ook maar is bij Valk besteld samen met wat kameraden. Kwamen precies op 450 euro uit dus dat is mooi meegenomen, paar gratis cakes erbij. Top!!

Ik kon dinsdagavond nog net ervoor kiezen om mijn bestelling de 28e op te halen:)

Dan zit de 28ste vol, heeft er namelijk wel altijd bij gestaan.

Klopt, maar omdat het een flink eind rijden is en ik mijn VPD bestelling al heb op de 28e leek het me handig om 1x te rijden. Vorig jaar heb ik hem ook gemaild en lukte het ook nog. Prima service!

Rene,

Volgens de site is er geen ophaal mogelijkheid op de 28e, komen er nog extra afhaalmogelijkheden bij?

Dan zit de 28e waarschijnlijk vol. Ik heb vorige week nog een bestelling gedaan (in de winkel zelf) en toen zat de 28e al redelijk vol. Ik kon op zijn vroegst pas vanaf 12:00 terecht.

Hmm wil zo ook nog een kleine bestelling doen,maar moet mijn karton van VPD ook de 28ste ophalen.
Hopen dat het kan want het is een eind rijden.

Dit weekend komen er nog wat bestel nrs vrij op verschillende uren
We gaan de niet betaalde bestellingen verwijderen

Ik zou dan graag een plek op de 28e rond 7 uur willen reserveren als dat kan, gaat om klein spul (rotjes, grondbloemen etc.)

Hoop dat het lukt !

Back
Bovenaan