Valk Vuurwerk Nijverdal

oohh dat geeft niet hoor dat doe ik met liefde dus zeg maar wanneer je heen gaat dan hou ik me aanbevolen om tehelpen maar dat wist je al :wink:
Hoi René Ik en subarufreak zien de uitnodiging tegemoet scheelt we zijn plaats genoten dus dat komt wel goed. Kijkje bewind THE scène. En dan helpen we je.

Uiteraard ben ik dan ook van de partij hoor :D maar genoeg even hierover hoor :p

Vermoed dat het namelijk geen uitnodiging was, maar meer een grapje. Los daarvan denk.ik dat René het.sowieso erf druk heeft, zeker met de voorbereidingen voor a.s. vrijdag.

Uiteraard ben ik dan ook van de partij hoor :D maar genoeg even hierover hoor :p

Vermoed dat het namelijk geen uitnodiging was, maar meer een grapje. Los daarvan denk.ik dat René het.sowieso erf druk heeft, zeker met de voorbereidingen voor a.s. vrijdag.

Precies, anders houd ik me ook aanbevolen hoor! Kijke in de bunker is nooit weg! :D

Na veel vraag hebben wij de zena jubileum box toegevoegd aan ons assortiment.
Onder het kopje zena.

A nee toch nu pas? heb net me hele budget uitgegeven, echt heel erg balen zeg!

Ps wat kost een coral beauty ongeveer? dan kan ik dat cash meenemen de 28ste

Hallo reva,

Oké de fusion is er dus niet. Is het mogelijk om er toch een cake bij te doen met golden willow?
Bijvoorbeeld Sunrise van bonfire. Dit is het enige wat ik nog mis bij jullie.

Reva ik had een vraag je is het mogelijk dat ik een bestelling van de 29e op haal op de 28e ? dat van de 29e is maar 1 doosje

Back
Bovenaan