Valk Vuurwerk Nijverdal

Nog steeds geen folder binnen van valk! Heb wel aardig wat kartonnen besteld dit jaar of wordt de folder verstuurd naar klanten die vorig jaar op Vpd besteld hebben?

Nog steeds geen folder binnen van valk! Heb wel aardig wat kartonnen besteld dit jaar of wordt de folder verstuurd naar klanten die vorig jaar op Vpd besteld hebben?
Denk dat er bij jouw iets fout is gegaan aangezien het mijn eerste jaar bij vpd was en wel een folder heb gekregen. Pb reva anders even

Bij mij is er ook iets fout gegaan en ook ik heb niets ontvangen. De folder staat ook digitaal op de site valk-vuurwerk.nl deze is identiek aan de papieren folder uit de brievenbus.

zo, ik heb nu net mijn bestelling gedaan :cool:

24x dutch thunder
aftershock thunder
2x super blinking willow
ready to rumble
3x heavy legend 16
delicious thunder
combo heavy legend 16,25,36,49
blue dimension
magic moments
treasure island
shock syndrome
shining stars
8x royal thundersmoke
screaming salute

:Dnet ook ef 2 bestellingen gedaan bij valk, maar folder nog steeds niet binnen hoe kan het hij is speciaal maandag nog een keer op de post gedaan, door rene

Dit snap ik niet helemaal, vanwaar speculeer jij dit?

Valk is geen officiele Royal dealer, dus zal waarschijnlijk verdwijnen uit de collectie. Maar dat zal denk nog wel in dit topic komen te staan! De mods willen totdat er niks bekend hebben geen discussie hier hebben over Valk en de verkoop van Royal vuurwerk daar.

Back
Bovenaan