Valk Vuurwerk Nijverdal

Dus houd je er dan ook aan.....oftewel ook geen gespeculeer of er wel of geen voorraad zal zijn mbt royal... dank :D

Voel je niet aangevallen door mij woorden, maar vuurwerkNOP brengt enkel verduidelijking richting glopje. De huidige generatie komt namelijk op een forum terecht en leest iets waarop ze maar gelijk rond gaan vragen. Het zelf uitzoeken van het een en ander word tegenwoordig niet meer zo veel gedaan.

Goed ontopic nu. Moest gisteren trappers halen voor mijn fiets. Buiten stonden al van die jongens helemaal blij met hen net verkregen vuurwerk folder. Druk in discussie over wat ze wel en niet moesten halen en klaar om snel naar huis te fietsen om geld te bietsen bij papa. Eenmaal in de winkel aangekomen stonden er inmiddels meer dummy's als begin van de week en tevens werd er al druk gesleept in de bunkers met stellingen e.d.

Zien dat ik deze week mijn lijstje kompleet krijg om er maar eens een 3e bestelling te plaatsen.

Sorry hoor maar ik zag dat iemand wat besteld had waar ik mijn vragen bij had vandaar dat ik het nomaals vroeg.Dus ik hoop dat er binnenkort een berichtje van Reva komt die duidelijk is.

Verduidelijking was niet nodig aangezien ik al op de hoogte was van het hele verhaal daarom lijkt het mij logisch dat iedereen ze'n vermoedens enzovoort voor zich houd om zo niet onwetende mensen te beinvloeden. Vandaar mijn reactie.

Allemaal prima hoor, maar ik snap jullie punt heel goed. Duidelijkheid komt er ook zeker, vanuit Valk denk ik sowieso, maar ook vanuit ons iig. Maar voor nu willen we even in dit topic niets waaruit blijkt dat dit te maken heeft met Royal. Ik hoop dat jullie dit verder willen respecteren.

Was gisteren niet de demo van valk? Meende dat er gisteren een aantal demo's waren? Lees er nog zo weinig over. Zijn ze wel doorgegaan allemaal?

Hallo valk nijverdal Ik had een vraagje !! Ik heb 2 bestellingen bij jullie gedaan !! Het grootste gedeelte moet ik de 29ste ophalen en 1 parket de 31ste wat mijn vraag was kan ik mss die bestelling van de 31ste de 29ste ook mee kunne nemen ?? Mvg Mike

Hallo valk nijverdal Ik had een vraagje !! Ik heb 2 bestellingen bij jullie gedaan !! Het grootste gedeelte moet ik de 29ste ophalen en 1 parket de 31ste wat mijn vraag was kan ik mss die bestelling van de 31ste de 29ste ook mee kunne nemen ?? Mvg Mike

beste mike,
Het lijkt mij handiger dat je valk zelf ff een mail stuurt.Heb ik ook gedaan en daar reageert hij sneller op dan via forum is mijn ervaring.

Goed bezig, ik moet eigenlijk ook nog wat hebben , maar ben bang dat ik dan de scheidingspapieren aan kan vragen. Ik heb nu 300 euro aan bestellingen

Oh jee, is nou opeens de Screaming Salute dé hype? Zie het opeens overal genoemd worden... Hahaha, freaks waaien ook met alle winden mee hè...

Ik heb nog een paar dozen van de big 19 over als er nog iemand belangstelling heeft geef maar even
Een pm op de hotmail.

@reva ik zag op de site dan jullie niet meer de 100shots fluitbak hebben gaan jullie deze nog verkopen tijdens de verkoopdagen

Back
Bovenaan