Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer wordt er wat meer bekend over de demo?zoals de schietlijst en hoe laat het begint bijvoorbeeld.
Wanneer wordt er wat meer bekend over de demo?zoals de schietlijst en hoe laat het begint bijvoorbeeld.
EDIT: Patrick was mie veur.
De uiteindelijke schietlijst wordt denk ik pas vlak van te voren bekend gemaakt. Dit aangezien veel producten nog onderweg naar Nederland zijn en er dus niet met 100% zekerheid te zeggen valt of deze geschoten kunnen worden. Vind dit overigens een tegenvaller van de importeurs (late aankomst van producten), de consument wil graag met eigen ogen zien wat zij kopen lijkt mij?
Ah dat verklaard een hoop. Bedankt voor de verduidelijking.Tja dit komt denk ik vooral door het feit dat de 25 grams regeling later dit jaar kwam, en veel importeurs gingen laat nog aan de slag om cakes met deze regeling te produceren. Dat proces is allemaal wat later dan normaal gebeurd, vandaar de trage levering.
Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang
Hierbij vragen wij zowel Valk vuurwerk als Royal vuurwerk dit geschil niet via Vuurwerkcrew af te handelen. Hier zijn andere kanalen voor.
Dit geld ook voor de leden natuurlijk. Nu graag gewoon weer ontopic over Valk vuurwerk! Elke volgend bericht wat hier niets mee te maken heeft wordt zonder pardon verwijderdWe hopen op jullie begrip.
Dit geld ook voor de leden natuurlijk. Nu graag gewoon weer ontopic over Valk vuurwerk! Elke volgend bericht wat hier niets mee te maken heeft wordt zonder pardon verwijderdWe hopen op jullie begrip.
Even een vraagje voor Rene.ik zie hier een matje van 400 shots met daarbij een filmpje.Misschien vergis ik me maar is dit het daadwerkelijke product want het lijkt erop dat het een flash mat is.Misschien dat Rene kan zeggen dat het matje ook het matje is van de film.
zie artikel: http://www.valk-vuurwerk.nl/vuurwer...1016-/2-1016 Ratelband 400 schots ** NIEUW **
kan ik (en anderen) korting krijgen op een karton dutch thunder?
zou ik maar niet op rekening als ik jou was, reva had al ergens in dit topic gezegt dat hardix niet wou meewerken aan karton kortingen (mbt vuurwerkperdoos)
Klopt Hardix zit hier niet bij, die werken niet mee aan karton verkoop.