Valk Vuurwerk Nijverdal

Morgen even de laatste bestelling ophalen. Was zo slim om de datum niet te controleren en stond erop voor de 31e ipv de 29e.

haha, dan stond ik volgens mij redelijk vlak achter je in de rij voor de kartonnenophaal, want dat heb ik wel meegekregen idd :D Was zo rond 7 uur de 29e volgens mij?

haha, dan stond ik volgens mij redelijk vlak achter je in de rij voor de kartonnenophaal, want dat heb ik wel meegekregen idd :D Was zo rond 7 uur de 29e volgens mij?

Haha dat klopt. Gelukkig had ik mijn gewone bestelling al in de bus geladen. Niet echt een slimme actie, ik dacht serieus waar(ben er nog steeds van overtuigd haha) dat ik de 29e had aangeklikt. Achja, eenmal thuisgekomen de 31e nog even 7x treasure island & 7x wodka blue doorgelust + 10x silver salute. Uiteindelijk allemaal gelukt gelukkig. Foto's zullen volgen ;)

de bestelling de 29de opgehaald om 13.00 samen met de kartonnen bij ons werd er normaal mee om gegaan.
bij onze bstelling klopte alleen de light year pijlen niet deze zaten er niet bij.
nog wat in de losse verkoop gehaald crossete king.
volgend jaar weer

Ik heb dit jaar ook een karton hier gekocht
De multi shock heb ik gekocht
En was er niet zo over te spreken
Niet dat hun de wat aan kunnen doen maar de multi shock knalde heel laag en was levensgevaarlijk iedereen die moest weg rennen !!

En daar stonden wij dan weer voor :D
Dan klopt het dus toch wel dat ik jou effe kort voorbij zag lopen. Alleen daarna niet meer, keek nog wel rond maar je was al pleite. Wij stonden op een gegeven moment op de oprit de kooien eraf te knippen om de boel te kunnen verdelen.

Kooien losknippen had je ook in de tent voor de deur kunnen doen, aardig werkje nog. Thuis met de heggeschaar de metaal banden los geknipt :p

vond de big 19 zeer goed heerlijke harde knallen en boeketten. gingen ook allemaal af en ook op hoogte.

over de silver salutes hoor ik van meer mensen dat die niet op de goede hoogte klapte, en die potten kwamen niet van valk.

Big19 waren zeker zeer goed te noemen, 114 euro voor 12 cakes is helemaal goed. Vandaag naar de stort geweest om al het karton en ijzeren kooien te dumpen.
Tevens de Golden Rain van Evuco was er ook blij mee dat ik die ook als karton heb gekocht.
Verder uiteraard het buurtassortiment.

Volgend jaar ben ik er weer, ik weet het zeker... (euh dit jaar)

Ben wederom super tevreden over valk vuurwerk

Bestel er nu al een aantal jaren en ben goed te spreken over de service en prijzen!

Buurtassortiment en de super 4-16 topper potten deden het errug goed!

Hebben ze elk jaar een kartonnenactie en deze mooie prijzen voor de gewone vvk?

In dat geval op zeker weer een ritje naar Nijverdal.

de eerste kleine stukjes van de show.
(begin)

Deze 2 filmpjes hoorde tot de begin plaat. (totaal 4)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 filmpje is niet de totale cake, filmer begon later pas.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Valk staat wel bekend om de enorme lage prijzen van hun vuurwerk.
Ik weet niet of dat er weer een kartonnen actie komt, maar ik denk als het zo'n groot succes geweest is, dat ze het wel weer gaan doen.

Voor mij was Valk een topper van een winkel.
Het was wat langer rijden en ik kreeg uiteindelijk een ander karton voor de Big 19. Ik was toen ook een beetje teleurgesteld, maar na het afsteken van de Extreme Salutes, de vervangers, was ik helemaal tevreden en dat voor een prijs van €114. En dat was erg lekker!
Als de ophaaltijd iets lager zou zijn, zou dat beter zijn, ik moet toch zo vroeg op en dat trek ik niet.

Conclusie: Top winkel met een top assortiment tegen top prijzen met goede service.

Heeft ReVa als gereageerd ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zei de dagen hebben ervaren en als zei de karton verkoop netzo positief hebben ervaren als dat wij dat hebben gedaan.

Nou niet helemaal denk ik hoor, maar wat vuurwerk betreft wel een beetje.
De fietsenzaak gaat namelijk gewoon door, maar de nieuwe collectie voor komend jaar moet natuurlijk wel weer samengesteld worden.

Van wat ik heb begrepen van Rene Valk zelf is dat de kartonverkoop en de normale verkoop een zeer groot succes was. Dus ik denk dat dit zeker wel voor harhaling vatbaar is... :wink:

Ja ik hoop dat ze de doosverkoop dit jaar gewoon weer hebben, het is mij namelijk ook zeer goed bavallen, ik heb dit jaar voor het eerst dozen gekocht.
Kortom Rene gewoon weer lekker die dozen verkopen, scheelt jou ook een boel uitpak werk, en dan kom ik weer bij je om naar die candles te vragen waar je nu nog een doos of 8 van heb.

Back
Bovenaan