Ben al tijdje bezig met het opbouwen van de show. Dus hierbij een kleine reactie van het ophalen van de 29e.
In de vroege ochtend 03:50 ging de wekker. Koffie en in de auto een maatje die met mij mee reed en om 04:30 afgesproken om met de 2e auto er op uit te rijden vanuit Dordrecht. De route was me al bekend kijkende dat ik 8 maanden in apeldoorn op een opdracht had gezeten, dus met lekker tempo de a15 uitrijden en dan naar boven rijden.
Uiteindelijk waren we met een kleine koffie pauze om 06:20 in Nijverdal (ja ik weet lekker doorgereden, maar dat kan gelukkig ook zo vroeg).
Bonnetjes ingeleverd voor de kartonnnen en binnen enkele minuten stond een colly vol gestapeld tot de nok en 2 steek wagentjes vol met dozen. INLADEN....
Daarna nog weer naar binnen omdat ik bij voorhand al een lijstje had gemaild met losse potten (toch nog zo'n 30 stuks). Daarnaast nog een paar extra gekocht zoals de Golden brocade en ga maar verder. Helaas hadden ze de Wiper nog niet binnen. (Wilden mijn vriendin graag).
Service was perfect, werd door Rene geholpen waarmee ik ook via de email al contact had gehad. Binnen 20 a 25 min waren we dan ook klaar.
Nu de terug reis met bij elkaar zo'n 15 kartons aan vuurwerk.
@pyroboy26, als ik geen passagier bij me had zou alles in mijn auto gepast hebben.(dan zou de auto wel afgeladen zijn tot de nog.) Banken naar beneden en ook achter me tot bij het plafon stapelen, kleedje er over en gaan).
Terug reis even wat rustiger aan gereden om niet te erg op te vallen. je rijdt toch met VEEEELS te veel in 1 auto.
Eenmaal op locatie aangekomen uitladen en dan kan het knippen beginnen.
Toch nog even een karweitje om alle kooien er uit de krijgen.
En dan is het natuurlijk feest, en moest zelfs ik even schrikken toen alles uitgepakt op 1 tafel stond. (Wooooooow) alles moest 4 hoog opgestapeld worden op een plaat van 3 bij 2,5 meter en paste er dan net alles er op.
Voor mijn doen was de hele afhandeling een zeer prettige ervaring.
Zoals sommigen zijden misschien waren sommige wat hardhandig. Maar had nergens beschadigingen aan de dozen. (Denk er aan er zit nog een kooi omheen die de echte doos beschermd.)
Volgend jaar weer.
Ps: Volgende week zal ik mijn topic in foto/film over mijn show helemaal afmaken met filmpjes en foto's van de potten en opbouw van de show. Zal hiervoor ook een apart topic maken hoe ik dit technisch in elkaar heb gezet als een how to. Zodat anderen hiervan kunnen leren of inpiratie uit kunnen halen.
Voor nu alvast aan allen een veilig oud en nieuw.
Ik ga er zo weer vandoor om de laatste platen af te maken (na 2 lange dagen bezig geweest is het bijna klaar).