Valk Vuurwerk Nijverdal

Morgen even de laatste bestelling ophalen. Was zo slim om de datum niet te controleren en stond erop voor de 31e ipv de 29e. Gelukkig niet voor niets gereden want de gewone bestelling moest toch nog mee. Het was helaas iets teveel om te controleren en miste 4 secret salute + 2 x 90s hardix aftershock thundercake. Even gebeld, en als het goed is morgen die gewoon nog mee terug nemen.

Ohja de event cake nr.5 zat bij mij aardig los. Hoorde niks rammelen, en buizen zaten allemaal nog recht/niet gedeukt maar de bodem was zo goed als weg.

Voor de rest niks op of aan te merken. Prima winkel, en service. Kreeg zelfs de Coral beauty in de losse verkoop voor nop mee aangezien ze de prijs niet kon vinden

Kartonnen en cakes op de kop uitleveren kan echt niet.
Puntje voor volgend seizoen dus, niet meer doen heren!

het is algemeen bekent dat de event cakes wat slapper zijn dus kijk hiermee uit. Super winkel volgend jaar ga ik hier ook heen denk

Ik heb alles netjes gekregen en de afpraken kwamen ze ook na.
Dat sommige hardhandig waren met dozen dat klopt maar ik accepteer geen beschadigde dozen en gelukkig ook niet gekregen.
Het is soms goed controleren wat je hebt besteld,en klopt het niet krijg je het alsnog en met goed vertrouwen zonder controle.
Dat zegt ook wat!

Als de prijzen en de service volgend jaar weer zo zijn dan koop ik bijna al mijn vuurwerk daar.

Ik koop daar zeker volgend jaar weer, ook bij mij is niet alles goed gegaan... maar dat vergeef ik ze, zijn top lui daar!!

Ben al tijdje bezig met het opbouwen van de show. Dus hierbij een kleine reactie van het ophalen van de 29e.

In de vroege ochtend 03:50 ging de wekker. Koffie en in de auto een maatje die met mij mee reed en om 04:30 afgesproken om met de 2e auto er op uit te rijden vanuit Dordrecht. De route was me al bekend kijkende dat ik 8 maanden in apeldoorn op een opdracht had gezeten, dus met lekker tempo de a15 uitrijden en dan naar boven rijden.

Uiteindelijk waren we met een kleine koffie pauze om 06:20 in Nijverdal (ja ik weet lekker doorgereden, maar dat kan gelukkig ook zo vroeg).
Bonnetjes ingeleverd voor de kartonnnen en binnen enkele minuten stond een colly vol gestapeld tot de nok en 2 steek wagentjes vol met dozen. INLADEN....

Daarna nog weer naar binnen omdat ik bij voorhand al een lijstje had gemaild met losse potten (toch nog zo'n 30 stuks). Daarnaast nog een paar extra gekocht zoals de Golden brocade en ga maar verder. Helaas hadden ze de Wiper nog niet binnen. (Wilden mijn vriendin graag).
Service was perfect, werd door Rene geholpen waarmee ik ook via de email al contact had gehad. Binnen 20 a 25 min waren we dan ook klaar.

Nu de terug reis met bij elkaar zo'n 15 kartons aan vuurwerk.
@pyroboy26, als ik geen passagier bij me had zou alles in mijn auto gepast hebben.(dan zou de auto wel afgeladen zijn tot de nog.) Banken naar beneden en ook achter me tot bij het plafon stapelen, kleedje er over en gaan).

Terug reis even wat rustiger aan gereden om niet te erg op te vallen. je rijdt toch met VEEEELS te veel in 1 auto.

Eenmaal op locatie aangekomen uitladen en dan kan het knippen beginnen.
Toch nog even een karweitje om alle kooien er uit de krijgen.
En dan is het natuurlijk feest, en moest zelfs ik even schrikken toen alles uitgepakt op 1 tafel stond. (Wooooooow) alles moest 4 hoog opgestapeld worden op een plaat van 3 bij 2,5 meter en paste er dan net alles er op.

Voor mijn doen was de hele afhandeling een zeer prettige ervaring.
Zoals sommigen zijden misschien waren sommige wat hardhandig. Maar had nergens beschadigingen aan de dozen. (Denk er aan er zit nog een kooi omheen die de echte doos beschermd.)

Volgend jaar weer.

Ps: Volgende week zal ik mijn topic in foto/film over mijn show helemaal afmaken met filmpjes en foto's van de potten en opbouw van de show. Zal hiervoor ook een apart topic maken hoe ik dit technisch in elkaar heb gezet als een how to. Zodat anderen hiervan kunnen leren of inpiratie uit kunnen halen.

Voor nu alvast aan allen een veilig oud en nieuw.

Ik ga er zo weer vandoor om de laatste platen af te maken (na 2 lange dagen bezig geweest is het bijna klaar).

Ik ben erg benieuwd naar de happy hour. Wij gaan om half 4 met 4 man richting Nijverdal zodat we daar om 4 uur zijn. Of is het verstandig om eerder te zijn ivm lange rijen?

Heb dit nog niet eerder meegemaakt maar lijkt me dat er veel mensen op af komen.

Ben vanmorgen geweest. Was een vroegertje. 6 uur vertrekken rond 8 uur daar. Netjes alles gekregen. In plaats van de fresh favorite de treasure island ontvangen. Waardige vervanger denken jullie? Goede service, jammer dat je bij een bestelling die je na de 27e had gedaan per formulier geen gratis vuurwerk mee kreeg maar wel te begrijpen. Werd zoals gezegd inderdaad wel aardig met mijn karton ES gesmeten.

Ben naar de happy hour geweest. Ik was er om 10 voor 4. Toen ik aankwam zag ik al waar ik bang voor was; Een grote mensenmassa. Om precies 4 uur ging de deur open en mochten we per 10 mensen naar binnen gaan.
Om 5 voor 5, 5 minuten voor 'sluitingstijd', kon ik dan eindelijk na veel geduw en getrek naar binnen om rustig mijn bestelling te doen. Nadat ik klaar was, was het al iets over 5 en bleek dat ze iedereen maar in 1 keer naar binnen hadden gelaten. Gelukkig kon ik net op tijd weg komen.

Er werd echt SUPER omgegaan met de prijzen. Ik had een budget van 150 euro en had een paar potten die ik echt nog wilde hebben, daarna heb ik de rest door de man achter de balie uit laten zoeken. Ben uiteindelijk met meer dan 500 euro waard aan vuurwerk de deur uit gegaan. Helemaal super!

Tip voor de volgende keer zou wel zijn om dranghekken te plaatsen. Man wat werd er een portie geduwd voor de deur. Voor de rest heb ik helemaal niets te klagen!

Goede service en afhandeling, goed spul, goede prijzen, deze winkel doet het top hoor! Volgend jaar weer

Super vuurwerk !..toevallig nog een kartonnetje silver dragons staan ?...wat een bakken waren dat zeg ! Hoop ze hier volgend jaar weer te kunnen kopen :)

Als je het topic nou eens goed door zou lezen zou je lezen dat gooien met die dozen wel degelijk schade veroorzaakt. En nu je het er toch over hebt... een pot van de 3 stars gooide de laatste rij er ook niet goed uit... lekker gevaarlijk want op 6 meter zoals op de cakes staat, sta je vol in de sterren. Kids meteen huilen en dat is niet de bedoeling.

Ik hoop dat de rest wel goed gaat want dit hoort niet en het is gewoon gevaarlijk!

Uiteindelijk nog wel wat gevaarlijke situaties gehad door het gegooi maar al met al viel het mee.

Op naar volgend jaar.

Vanaf nu vaste valk klant.

Ik heb de kartonnen er goed doorheen gejast heb er mooie projectjes van gemaakt, volgend jaar een karton hardix thunder er bij, gister was de site weer nonline, de keuze was nog reuze. Maar als er volgend jaar nog een big19 te krijgen s komt die er ook weer bij, wat een burstknallen. Hier ook een klant er bij.

zeker dat als ze weer zulke prijzen hebben dat wij terug te vinden zijn!
dit jaar super oud en nieuw behalve dat het project niet goed ging. maarja dat is een les voor de volgende keer. was toch pas de eerste keer maar verder was eigenlijk alles top bij de winkel behalve dat ik wel mensen hoorde dat ze dingen miste en ik vond dat er wel erg met de kartonnen werd gesmeten soms maarja...

EDIT: mijn broer staat hier ingelogd. dit bericht is van florian96.

Er waren toch wel wat foutjes in de Silver salutes, bij mij in elk geval bij 1 of 2 cakes, maar hoorde van andere mensen dat er wel meer mis gingen. Die klapten dan te laag. We weten natuurlijk niet of dat door het gooien met de dozen komt, maar goed.

De Big-19's waren inderdaad prachtig! En de hardix dutch thunders knalden errug hard :)

Hopelijk volgend jaar weer mooie karton aanbiedingen!

ik had in totaal meer dan 130 cakes in mijn project. 1 cake van buurt had de nijging om iets lager te ontploffen. 1 Silver salut het zelfde.

Daarnaast was de heavy 25shots niet afgegaan, (lont was wel volledig naar binnen gegaan) Dit was het zelfde bij nog 1 andere buurt assortiment cake.

Al met al valt dat reuze mee kijkende naar de totale hoeveelheid.

Grote MUST have voor volgend jaar:
- Silver Dragon (Evecu) WOOOOOW. Echt hard en SNEL had er 6 op een rij. Man Man Man, Dat was bizar. Het geluid was zo intens hard dat je echt niks meer anders hoorde dat de zeer hoge fluit. Ging door merg en been.

- Secret salute erg goed werken, deze had ik in combi met 12 silver salutes. Maar gaf een mooi extra effect aan de salute finale door alle crackling.

- Barcelona (Wolf) & Brocade (evecu): Barcelona had ik in karton. Mooie uitwerking en shiet gemiddeld een stuk hoger dan de buurt en big 19 potten. Was een merkbaar verschil. Dit ook met de golden brocade van evecu mooie uitwerking die een stuk hoger tot ontploffing kwam met een grote spreiding.

Foto's en films komen in de loop van deze week op mijn aparte topic.

Back
Bovenaan