metallicafan
VWC lid
Reva werkt daar toch? reva staat toch voor iets Rene Valk?
Ja hij werk bij valk. En ik heb altijd het idee gehad dat hij valk op dit forum vertegenwoordigde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Reva werkt daar toch? reva staat toch voor iets Rene Valk?
Ja hij werk bij valk. En ik heb altijd het idee gehad dat hij valk op dit forum vertegenwoordigde.
trouwens opgevallen dat de kilo's op je bestellijst niet helemaaaaaal kloppen ? hahaha
op mijn lijst stond dat ik voor 38 kilo had. karton big 19 is al 25 kilo, en dan hak nog 3 kartons en los spul![]()
Ja dat deed hij ook, maar heeft als ik het goed begrijp wel de verkeerde info verspreid, daar ben ik wat minder enthousiast over.
Waar kan je het jaartal zien? Bij mij staat wel Wolff-Twello op inderdaad. En bij het artikelnummer op het laatst staat /10 , misschien dat het jaartal? In dat geval heb ik dus ook die versie... op het karton stond wel Big-19, beetje vreemd dit.ik heb ook de big 19 en inderdaad de 2010 versie van wolff. beetje jammer.
en handig die palletwagen. wat nou 10 kilo per persoon
Ja, daar baal ik ook flink van! Als ik dat van te voren wist dan had ik überhaupt geen karton gekocht.
toen ik er om kwart over 6 voor mijn kartonnen was kon je ook al meteen los kopen
Waar kan je het jaartal zien? Bij mij staat wel Wolff-Twello op inderdaad. En bij het artikelnummer op het laatst staat /10 , misschien dat het jaartal? In dat geval heb ik dus ook die versie... op het karton stond wel Big-19, beetje vreemd dit.
Verder wel prachtig om te zien wat een kartonnen er in alle vroegte werden ingeladen haha. Pallets vol naar voren gebracht, en maar overpakken, mooi gezicht hoorEn ondanks de drukte schoot het wel lekker op. Het had toch wel iets, zo vroeg al uit de veren, al die freaks bij elkaar daar heheh.
ik ben verdorie zomaar mijn gratis cake twv 54,- vergeten zeg. naja boeie
Zitten die er niet standaard bij, of stoppen ze die er later bij in.
Wel zonde.
nouja, ik had dus na de 27e besteld, en dat bestelformulier uitgeprint. heeft die gast toen ik mijn kartons in de auto deed die bestelling even bij elkaar gezocht, maar hij en ik allebei niet meer aan die gratis cake gedacht. kan gebeuren, maar zonde is het wel ja
Het klopt mensen, ik ben ook vanochtend bij Valk geweest en heb een, loeizware!, karton ES gekregen van VuurwerkTotaal, dus je krijgt inderdaad niet die Big 19.
Wel even zuur, want daarvoor heb ik 130 km gereden, die dingen van Slooijer kon ik ook ergens anders krijgen, maar vooral de Big 19 met lekkere korting was dus wel waar ik op zat te wachten.
Toen ik ophaalde dacht ik, karton ES, oh zal wel een omlabeling zijn van de Big 19, want dat waren toen der tijd omlabelingen.
Checken kon niet, want er zit een gaas omheen.
Jammer, maar desondanks ben ik prima geholpen en de voorverkoop prijzen zijn ook nog bij de afhaaldagen inbegrepen op de artikelen.
Dus dat is prima!