Welke singleshot is het beste?

de hardste is in mijn ogen thunderking 2.0 , maar monster van rubro gaat ook heel hard.

1 van die 2 , en voor de prijs zou ik dan voor monsters gaan

WTQ Any day! Gaat een niveau harder als de andere SS'ts als Binkies, mega shock, sick shock en al die andere weet ik veel hoe ze heten shocks :p

De shocks van mad dog (cafferata) verrasten me zeer positief. Dat terwijl de black thunder shock met zogenaamd vernieuwde compositie vorig jaar juist tegenvielen.

Had de thunderking 2.0 en sick 6, allebei erg mooi en flinke knal maar toch doordat er bij de sick 6 een leuke mine aan zat en iets goedkoper was vind ik toch de sick 6 de beste !

De pyroking van pyrostar. Ongetwijfeld de beste singleshot. Af en toe een paar sterren, maar voor de rest gewoon 1 dikke flash knal.

Ik ben dit jaar getuige geweest van de Royal Thunder Smoke en de Thunderking van katan ( jappy-b ) en was verrast van de harde klappen en volgens mij een stuk harder dan de Binkies van darksoul en mijn Rubro mortiertjes ( gold selection )

Ik vond de Double Demolition (Schuurmans) en de Flower Thunders (Breeschoten “De Kruiterij”) erg goed, met name de Double Demolition, en in de avond ging de Dazzledust (Schuurmans(Shogun)) ook erg goed, stevige burst met een mooi lang hangend bouquet. :)

De royal thunder smoke voor dit jaar, de beste!
Innovatieve dikke rooktail naar een hard en fel ti boeket.

Voor mij ook de Royal thunder smoke. Dikke tail, goeie knal en een verrassend Titanium boeket. Alleen jammer dat ze soms op de terugweg of op de grond knalde.

Sick 6 mortiertjes zijn inderdaad erg tof met die lekkere mine erbij.
Qua knal blijven de asian thunders de beste.

Back
Bovenaan