Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik kan er nog niet te veel over zeggen maar in alle waarschijnlijkheid komt er een actie i.s.m. vuurwerkcrew.nl.

Hou dus nog even wat geld achter.

Het is helaas niet mogelijk nog dit jaar in het kleine beetje tijd een grote actie op te zetten. Wel heeft Valk vuurwerk een kleinigheidje voor ons bedacht:
Bij aankoop van minimaal 100 euro aan vuurwerk de volgende 3 producten met 30% korting:
-Spring flower (bon)
-Immaculate Rhombus (pro-line)
-Flashing parashute (Zena)

Deze actie zal vanavond of vanmiddag misschien al wel op de site staan!

Misschien volgend jaar een grotere actie?!

Standaard op 31 december:
Vanaf 16:00 TOTALE LEEGVERKOOP!
Alles moet weg. Kortingen tot 60%!

Laatst bewerkt:
Op welke manier gaat deze actie lopen? Met andere woorden, hoe kunnen de leden van vuurwerkcrew van deze actie gebruik maken?

Inderdaad, ze staan nu al op de site en het lijkt er ook niet op dat er minimaal 100 euro uitgegeven moet worden voordat je deze artikelen kunt kopen.

Ik wil Valk vuurwerk bij deze naast het snelle mailcontact ook bedanken voor deze actie!

Deze actie is door de member Pyrofreak1990 in samenwerking met Fietsshop v/d Valk georganiseerd.

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je eerst voor 100 euro bestellen en dan kan ik gebruik maken van de actie
of kan ik ze zo bestellen

Moet je eerst voor 100 euro bestellen en dan kan ik gebruik maken van de actie
of kan ik ze zo bestellen

Ik kreeg via de mail te horen dat er voor minimaal 100 euro besteld moet worden. Nu ik ze alleen op de site zie denk ik dat dat niet eens nodig is. Ik zal het gewoon proberen als ik jou was ;)

Klopt dat mail adres van een paar posten geleden ?
Heb een mail gestuurd (paar dagen terug) maar nog geen antwoord gehad ....

deze mail moet goed zijn ze zijn normaal heel snel met het beantwoorden
ik zou het nog eens proberen

de colorful thunder tail van bonfire is er ook te koop in de losse verkoop
omdat ze er veel vraag naar hadden.

als ze nou ook nog eens Marijn gingen opnemen in de collectie, dan zijn ze helemaal 200% top bezig :wink:

heb in elk geval mijn bestelling geplaatst, en ben zeer benieuwd naar die gratis cake van 69,95

heb in elk geval mijn bestelling geplaatst, en ben zeer benieuwd naar die gratis cake van 69,95[/QUOTE]

heeft iemand misschien een filmpje van deze pot of het wat is of niet

Heb vandaag in de krant de advertentie gezien van de dag aanbiedingen
die zijn echt goedkoop 200 grams potten € 3.95 4 40 grams pijlen € 7.50
thunderking pot € 3.95 pakketten van 29.50 voor 7.50 en zo nog veel meer

Back
Bovenaan