Roenhorst Vuurwerk

Ik zie dat Rubro al wel in het hoofdmenu is geplaatst. Stond hier eerder ook niet Bonfire bij? Ik hoop wel dat je die nog gaat verkopen? ;)

Bonfire staat er inderdaad niet meer tussen, en gaan we ook niet meer verkopen helaas. We hebben een maximaal aantal producten dat we ongeveer willen hebben, en daar zaten we dit jaar ruim over heen. Dus moest er een leverancier afvallen.

weet iemand welke bonfire cakes je gratis krijgt bij een besteding boven de 200 euro? als ik erop klik staat er namelijk een prijs van 70 euro, 5 afbeeldingen en een filmpje van weer een andere cake (colorfull thunder tail). krijg je dan 2 van de 5 afgebeelde cakes?

en miss dat jullie het nog niet wisten: de wishlist werkt (bij mij) nog niet.

Laatst bewerkt:
weet iemand welke bonfire cakes je gratis krijgt bij een besteding boven de 200 euro? als ik erop klik staat er namelijk een prijs van 70 euro, 5 afbeeldingen en een filmpje van weer een andere cake (colorfull thunder tail). krijg je dan 2 van de 5 afgebeelde cakes?

en miss dat jullie het nog niet wisten: de wishlist werkt (bij mij) nog niet.

Ik heb nog een hele partij Bonfire cake's staan en omdat er geen cake is van € 70,00 maken we een selectie van meerdere cake's. Dit zullen dan wel 2/3 van de duurdere cake's zijn en niet bijvoorbeeld fantasy o.d.
We konden ook kiezen om standaard gratis vuurwerk weg te geven, maar dit leek ons een iets betere oplossing. Indien je voorkeur hebt voor een bepaalde cake van Bon, zet dit even in de opmerking dan zullen we zien wat we kunnen doen.

En dat van de wishlist heb ik nog niet eerder gehoord, en er zijn ook klanten waarbij het wel werkt. Dus misschien gebruik je een andere webbrowser o.i.d.
Heb je je al wel als klant geregistreerd?

[QUOTE
En dat van de wishlist heb ik nog niet eerder gehoord, en er zijn ook klanten waarbij het wel werkt. Dus misschien gebruik je een andere webbrowser o.i.d.
Heb je je al wel als klant geregistreerd?[/QUOTE]

De wenslijst werkt bij mij ook niet. Ik zet de producten nu gewoon in de winkelwagen en als je ingelogd bent werkt dat ook prima. Ik heb er gisteren in ieder geval producten ingezet en die stonden er vandaag ook nog in:D

Verder mijn complimenten voor de samenstelling van het (brede) assortiment. Zitten allemaal hebbe spulletjes tussen ( van de spacebullets t/m de heron cake 4 5 6) TOP!:p

ja ik was/ben ingelogd als klant. maar zoals chevre al zegt en ik nu pas merk blijft mijn winkelwagen nu wel bewaard (had de eerste keer namelijk niet ingelogd en toen was mn winkelwagen weg en toen dacht ik, ik probeer inloggen + wishlist ipv gewoon weer winkelwagen:p)

Jan, zou je misschien enige uitleg kunnen geven over het gratis vuurwerk bij bepaalde bedragen? Kan die info nergens terug vinden. En het is een beetje onduidelijk hoeveel/welke cakes je nou bij een bepaald bedrag krijgt.

Zoals je hierboven aangeeft is bij een totaalbedrag van €200+ het gratis vuurwerk t.w.v. €70(2/3 cakes) Hoe zit dit bij lagere/hogere bedragen? Alvast bedankt!

Jan, zou je misschien enige uitleg kunnen geven over het gratis vuurwerk bij bepaalde bedragen? Kan die info nergens terug vinden. En het is een beetje onduidelijk hoeveel/welke cakes je nou bij een bepaald bedrag krijgt.

Zoals je hierboven aangeeft is bij een totaalbedrag van €200+ het gratis vuurwerk t.w.v. €70(2/3 cakes) Hoe zit dit bij lagere/hogere bedragen? Alvast bedankt!

bij hogere bedragen (weet niet precies welk bedrag precies, wss iets van 300) krijg je 8x hoogmoed

Ik wil graag weten of het gratis vuurwerk ook geld als er alleen actie cakes zijn besteld. Heb namelijk voor een
kleine 500 euro besteld maar weet niet hoe het zit.

Hey Jelle,

Er komt nog een pagina waarop het gratis vuurwerk wordt uitgelegd, maar het werkt zoals shockzz al zegt.

Bij een bedrag van € 35,00 tot € 65,00 krijg je een Heron 15 cake gratis
Bij een bedrag van € 65,00 tot € 120,00 krijg je voor een Bonfire cake t.w.v. € 20,00 gratis (indien je voorkeur hebt kun je dit aangeven in de opmerking bij je bestelling)
Bij een bedrag van € 120,00 tot € 200,00 krijg je een Heron 14/1-2-3-4 gratis
Bij een bedrag van € 200,00 tot € 400,00 krijg je Bonfire cake's t.w.v. € 70,00
En bij een bedrag van € 400,00 of meer krijg je 8 stuks hoogmoed gratis. (leuk effect zoals in dit filmpje te zien is vanaf 1:00

http://www.youtube.com/watch?v=cIrmAwJqeAI

Ik hoop dat het zo iets duidelijker is.

Thanks voor de info Jan! Dat verduidelijkt inderdaad het e.e.a. Mooie actie met die hoogmoeds. Maar helaas ga ik niet in die categorie vallen ;)

probeer het maar eens in de webshop. alle producten telden bij mij mee voor gratis vuurwerk, met oa actieartikelen als grondbloemen en opruiming 2=1 acties.

Ik bedank je wel maarre zit net even te kijken en zie niets op de site staan haha ...

Ik bedank je wel maarre zit net even te kijken en zie niets op de site staan haha ...

ow gek. of ik bedoelde probeer alles eens in de winkelwagen te gooien, want als dat niet werkt moet je misschien even een mailtje naar roenhorst sturen ofzo.
anders kan ik eventueel wel even wat producten in de winkelwagen leggen om te kijken of je gratis vuurwerk over die producten krijgt, maar voor zover ik weet krijg je dus over alles gratis vuurwerk.

Back
Bovenaan