Ik zie dat Rubro al wel in het hoofdmenu is geplaatst. Stond hier eerder ook niet Bonfire bij? Ik hoop wel dat je die nog gaat verkopen?![]()
volgens mij staat de hele bonfire in de uitverkoop wat ik zo heb gezien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dat Rubro al wel in het hoofdmenu is geplaatst. Stond hier eerder ook niet Bonfire bij? Ik hoop wel dat je die nog gaat verkopen?![]()
weet iemand welke bonfire cakes je gratis krijgt bij een besteding boven de 200 euro? als ik erop klik staat er namelijk een prijs van 70 euro, 5 afbeeldingen en een filmpje van weer een andere cake (colorfull thunder tail). krijg je dan 2 van de 5 afgebeelde cakes?
en miss dat jullie het nog niet wisten: de wishlist werkt (bij mij) nog niet.
Jan, zou je misschien enige uitleg kunnen geven over het gratis vuurwerk bij bepaalde bedragen? Kan die info nergens terug vinden. En het is een beetje onduidelijk hoeveel/welke cakes je nou bij een bepaald bedrag krijgt.
Zoals je hierboven aangeeft is bij een totaalbedrag van €200+ het gratis vuurwerk t.w.v. €70(2/3 cakes) Hoe zit dit bij lagere/hogere bedragen? Alvast bedankt!
Roenhorst zie mijn post 2 berichten naar boven...
probeer het maar eens in de webshop. alle producten telden bij mij mee voor gratis vuurwerk, met oa actieartikelen als grondbloemen en opruiming 2=1 acties.
Ik bedank je wel maarre zit net even te kijken en zie niets op de site staan haha ...