Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb deze mail net ontvangen:

Het afgelopen jaar hebben wij van u een bestelling mogen
ontvangen voor vuurwerk.Om u de mogelijkheid te bieden om dit jaar weer een bestelling te plaatsen, zal vanavond
om 18.00 onze vernieuwde site valk-vuurwerk.nl worden
geopend.Met nieuwste toppers van:Bonfire - Zena Belgie -
Rubro - Lidu - Berley Legal - Dynasty en Proline ,vindt u bij
ons dit jaar alle toppers onder één dak.
Om u de mogelijkheid te bieden om het door ons verkochte
vuurwerk live te zien,organiseren wij een grote vuurwerkshow
op vrijdag 10 december om 20.00,op het sportpark van S.V.V.N aan de Rossinistraat in Nijverdal.

Met Vriendelijke Groet
Valk Vuurwerk Team

Dus ik neem aan dat dan de prijzen zichtbaar worden en je kunt bestellen. De prijs van een karton Silver Salute is alleen in de winkel te verkijgen ivm concurrentie bla bla bla

Laatst bewerkt:
Alleen in de winkel tijdens de losse verkoop staat er toch.

Misschien dat ik daar wel voor de actie met de Extreme Salute ga :)

Ik heb een mailtje gestuurd of ze de Brullende Schwiegermutters willen opnemen in het assortiment. Ik kreeg mail terug en ze gaan hem in de losse verkoop voor 9,95 verkopen.

mvg

Ik citeer van de site:

"Wij garanderen dan ook de goedkoopste te zijn en hanteren daarom ook een unieke prijsgarantie: Als u ergens anders het zelfde vuurwerkartikel goedkoper vindt, dan betalen wij u het verschil terug.""

Volgens mij zijn er makkelijk winkels te vinden, op dit moment al die dezelfde producten voor een lagere prijs aanbieden. Iemand die hier al eens navraag naar heeft gedaan of gebruik van heeft gemaakt?

Ik heb net een mailtje gestuurd met je vraag
als je kunt aantonen met een folder dat het zelfde artikel elders goedkoper
is krijg het artikel voor de zelfde prijs.

Kreeg net een mailtje terug van Valk.
Als je een bestelling doet moet je even de site aangeven waar je de goedkopere producten hebt gezien en dan word het verschil na ontvangst van je betaling gelijk teruggestort!

Erg goede zet dus :)
Hiermee krijg ik de silver salutes voor 16,95 per stuk mee :D
Kreeg trouwens ook karton prijs van de silver salute te horen maar weet niet of ik dat hier mag zeggen :shocked:

Erg goede zet dus :)
Hiermee krijg ik de silver salutes voor 16,95 per stuk mee :D
Kreeg trouwens ook karton prijs van de silver salute te horen maar weet niet of ik dat hier mag zeggen :shocked:[/QUOTE]

Dat mag wel :Dwas ook al benieuwd wat ze prijs voor een karton is

leuk trouwens, als je een karton SS koopt staat er bij dat je met 2 man moet komen ivm gewicht, maar 27 stuks Zena potten, of 12x extreme salute kan je blijkbaar zo meenemen :D

Betekend dat dus ook dat de extreme salute van Barely Legal voor 12,50u per stuk over de toonbank gaan? Pronk vuurwerk bied deze namelijk aan: 2 stuks voor 24,95 Euro!

Ik raad iedereen aan om de voorwaarden voor de laagste prijs garantie héél goed te lezen. Ik neem aan dat die wel op te vragen zijn. Met wat geluk kan je sommige producten voor een prikkie kopen. Maar het zou ook kunnen dat bijvoorbeeld aanbiedingen (zoals twee halen, één betalen) uitgezonderd zijn.

Kreeg trouwens ook karton prijs van de silver salute te horen maar weet niet of ik dat hier mag zeggen :shocked:

Ik zou niet weten waarom niet, dus vertel! :)
Het is toch vreemd dat ze dat niet vrijgeven, straks betaalt de 1 meer dan de ander, alleen maar omdat het niet bekend mocht worden of omdat de 1 ze ergens anders goedkoper heeft gezien dan de ander.

Ik heb een mailtje gestuurd naar valk voor de laagste prijs garantie.
dit zijn de voorwaarden:
1.Het gaat om het zelfde artikel van de zelfde fabrikant.
2.Je moet aan kunnen tonen via een folder dat het vuurwerk goedkoper is.
3.Het gaat om bestellingen in de winkel i.v.m het verekenen van het bedrag.
4.Het gaat om stuks aanbiedingen dus 2 halen 1 telt niet mee.
5.bedrijven waar je eerst voor een bepaald bedrag moet kopen
en dan een korting krijgt telt niet mee.
6.Alle andere aanbiedingen gaan wij mee met de prijs.

Algemene Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

Maar beter ook zo, was al bang dat ik toch naar nijverdal moest gaan!

Groet, Dontmind

Back
Bovenaan