Valk Vuurwerk Nijverdal

De kartonprijs van de silver salute is 190 euro

Van mijn bestelling ging 24 euro af doordat ik de website van Kuiper Koekange doorgaf. Ik mocht kiezen tussen 24 euro terug of 2 silver salutes. Ik koos voor het laatste. Mooi voor 12 euro per stuk! :D

De kartonprijs van de silver salute is 190 euro

Van mijn bestelling ging 24 euro af doordat ik de website van Kuiper Koekange doorgaf. Ik mocht kiezen tussen 24 euro terug of 2 silver salutes. Ik koos voor het laatste. Mooi voor 12 euro per stuk! :D

Heb jij online bestelt of in de winkel zelf?

Net even een bestelling geplaats, n.a.v. de goede verhalen hier. de 29e rustig om 11u alles ophalen daar, niet zoals veel winkel waar je het tussen 8.30 en 10.00 moet ophalen:)

jah maar het rare is dat het van de week wel deed en ineens kapte die met laden en kon ik er niet meer op komen heel vaag:angry:

Wat is het emailadres waar je naar moet mailen voor vragen? Ik kan het op hun site nergens vinden...

Een beetje jammer dat er staat dat je de flower crown twv 39,95 gratis krijgt, terwijl deze bij de meeste veel goedkoper wordt aangeboden (vuurwerk discount zelfs 14,50!!)... Ik snap dat dit adviesprijzen zijn, maar voor het gevoel krijg je dus eigenlijk veel minder...

Ik kan er nog niet te veel over zeggen maar in alle waarschijnlijkheid komt er een actie i.s.m. vuurwerkcrew.nl.

Hou dus nog even wat geld achter.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan