Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraag zie overal dingen die afgekeurd zijn
Zijn bij jullie alle bestellingen 100% leverbaar? Of moeten we ons ook zorgen maken en krijgen we dat op tijd te horen
Goedenmiddag
Kijk producten die al waren ingekocht zijn natuurlijk gewoon leverbaar tenzij een importeur ons anders meld, betrekking op wat er nu speeld met afkeuringen, daar hebben wij helaas geen invloed op dus als een importeur ons bericht geeft dat een product afgekeurd is en wij krijgen de melding om het klaar te zetten voor retour zending dan word dit product ook bij ons dus NIET uitgeleverd .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Logisch om er vanuit te gaan dat wat er nu afgekeurd is, dus ook niet bij je bestelling zit. Als je daar vanuit gaat, kan het alleen maar meevallen.Maar tot op heden nog niet dus!
Op de site staat van wel en ik citeer:Is er iemand die mij kan vertellen of er dit jaar net als voorgaande jaren weer een happy hour is de 31e?
Op de site staat van wel en ik citeer:
"Zaterdag 31 december 2022 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
Alleen in onze winkels in Nijverdal en Rijssen.
ALLES MOET WEG
50%
OP=OP
WEG=PECH "
Staat onder kopje 'openingstijden'.
De vraag is natuurlijk of er überhaupt nog wat in de winkel ligt tegen die tijd met alle gekte.
Eergister kon je er nog 1200 bestellen. Dus genoeg voor losse verkoop lijkt mij.Geen Valk ti-thunders meer voor te bestellen. Betekent dat ook dat deze 29/12 niet in Rijssen/Nijverdal te koop zijn??![]()
Mijn complimenten naar deze winkel.
Vandaag gebeld dat geld terug gestort wordt ivm afkeur en dus niet leverbaar zijn van springteufel.
Fijn dat er vooraf over gecommuniceerd wordt ipv wachten tot de afhaaldag.
Tijdens de verkoop maar even kijken of er nog iets anders leuks te kopen is.