Valk Vuurwerk Nijverdal

Vraag zie overal dingen die afgekeurd zijn
Zijn bij jullie alle bestellingen 100% leverbaar? Of moeten we ons ook zorgen maken en krijgen we dat op tijd te horen

100% garantie is nooit te geven lijkt mij. Maar an sich is de daarop volgende vraag wel interessant: krijgen klanten die iets besteld hebben wat niet leverbaar en/of afgekeurd is hiervan vooraf notitie of tijdens het ophalen?

Ik kan me voorstellen dat bepaalde liefhebbers net specifiek voor dat ene artikel besteld heeft en vaak niet zomaar een willekeurige vervanger hoeft.

Ik heb al meerdere keren vervangende artikelen gekregen bij Valk en nog nooit een notitie gezien of gekregen. Meestal ook niet eens bij het afhalen. Controleer het zelf dus goed voor je de winkel uit loopt. Maar dat is mijn ervaring.

Vraag zie overal dingen die afgekeurd zijn
Zijn bij jullie alle bestellingen 100% leverbaar? Of moeten we ons ook zorgen maken en krijgen we dat op tijd te horen

Goedenmiddag

Kijk producten die al waren ingekocht zijn natuurlijk gewoon leverbaar tenzij een importeur ons anders meld, betrekking op wat er nu speeld met afkeuringen, daar hebben wij helaas geen invloed op dus als een importeur ons bericht geeft dat een product afgekeurd is en wij krijgen de melding om het klaar te zetten voor retour zending dan word dit product ook bij ons dus NIET uitgeleverd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Kijk producten die al waren ingekocht zijn natuurlijk gewoon leverbaar tenzij een importeur ons anders meld, betrekking op wat er nu speeld met afkeuringen, daar hebben wij helaas geen invloed op dus als een importeur ons bericht geeft dat een product afgekeurd is en wij krijgen de melding om het klaar te zetten voor retour zending dan word dit product ook bij ons dus NIET uitgeleverd .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Maar tot op heden nog niet dus!

Is er iemand die mij kan vertellen of er dit jaar net als voorgaande jaren weer een happy hour is de 31e?
Op de site staat van wel en ik citeer:

"Zaterdag 31 december 2022 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
Alleen in onze winkels in Nijverdal en Rijssen.

ALLES MOET WEG
50%
OP=OP
WEG=PECH "

Staat onder kopje 'openingstijden'.
De vraag is natuurlijk of er überhaupt nog wat in de winkel ligt tegen die tijd met alle gekte.

Op de site staat van wel en ik citeer:

"Zaterdag 31 december 2022 16.00 tot ???? HAPPY HOUR!
Alleen in onze winkels in Nijverdal en Rijssen.

ALLES MOET WEG
50%
OP=OP
WEG=PECH "

Staat onder kopje 'openingstijden'.
De vraag is natuurlijk of er überhaupt nog wat in de winkel ligt tegen die tijd met alle gekte.

Ah super, dan heb ik dat over het hoofd gezien dankjewel!
Ik ga wat geld bewaren, inderdaad hopen dat er nog wat overblijft.
Blijft toch altijd een leuk moment van de dag met een stel vrienden die kant op.

Geen Valk ti-thunders meer voor te bestellen. Betekent dat ook dat deze 29/12 niet in Rijssen/Nijverdal te koop zijn?? :shy:

Iemand enig idee welke batch van de volt code red geleverd gaat worden? Hopelijk nog een oude voorraad van 2019…

Mijn complimenten naar deze winkel.
Vandaag gebeld dat geld terug gestort wordt ivm afkeur en dus niet leverbaar zijn van springteufel.

Fijn dat er vooraf over gecommuniceerd wordt ipv wachten tot de afhaaldag.

Tijdens de verkoop maar even kijken of er nog iets anders leuks te kopen is.

Mijn complimenten naar deze winkel.
Vandaag gebeld dat geld terug gestort wordt ivm afkeur en dus niet leverbaar zijn van springteufel.

Fijn dat er vooraf over gecommuniceerd wordt ipv wachten tot de afhaaldag.

Tijdens de verkoop maar even kijken of er nog iets anders leuks te kopen is.

Goede zaak! Wij hebben de limited edition 1 in bestelling staan die afgekeurd is maar nog niks gehoord.

De Black Friday mysterybox is inderdaad de SANTIAGO Masters van MAGNUM. Heb hem hier nu zelf thuis liggen.

Verder ging het voor mij als van ouds. Rustig bij het afhalen en vlot aan de buurt. De dozen Big19 moesten van achter worden opgehaald en werden zelf na de auto gebracht. Prima voor elkaar weer. Wel relatief weinig bijzonders in de losse verkoop. Ook geen ‘dag aanbiedingen’. Ik begreep dat de voorraad al aardig met de voorverkoop was verkocht en door niet binnenkomende artikelen en het aanbieden van vervangers de voorraad vlot uitdunde.

Back
Bovenaan