Valk Vuurwerk Nijverdal

Sterkte!

On Topic: Ik snap dat men wat tijd nodig heeft, maar aan de andere kant, het is niet zo dat het verbod als een donderslag bij heldere hemel kwam, dus men had al voorbereidingen kunnen treffen voor de afhandeling van reeds gemaakte bestellingen. Geldt niet alleen voor Valk uiteraard.

Sterkte!

On Topic: Ik snap dat men wat tijd nodig heeft, maar aan de andere kant, het is niet zo dat het verbod als een donderslag bij heldere hemel kwam, dus men had al voorbereidingen kunnen treffen voor de afhandeling van reeds gemaakte bestellingen. Geldt niet alleen voor Valk uiteraard.
waarom zou je gaan handelen als er nog geen verbod was, het was een 50 /50 verhaal. Dan is afwachten de beste oplossing op dat moment.

Beste memebers

Ik had het hier niet willen melden omdat wij gewoon hoopten op even wat geduld van jullie kant, maar wegens familie omstandigheden zijn wij op dit moment heel even met niet met vw bezig,( is gister ook op fb gemeld ivm dat wij gesloten zijn vandaag)
Zoals ik al aangaf worden uiteraard alle opties geboden aan de klanten die mogelijk kunnen en zullen zijn.

Team valk vuurwerk

Sterkte , neem de tijd familie gaat voor alles. alle andere zaken zijn dan relatief

waarom zou je gaan handelen als er nog geen verbod was, het was een 50 /50 verhaal. Dan is afwachten de beste oplossing op dat moment.

Als we heel reëel zijn zat het er natuurlijk al aan te komen, ik neem aan dat het voor de meeste winkels ook niet uit de lucht komt vallen, van de meeste winkels heb ik mijn geld al retour ontvangen of al bericht gehad dat het geld onderweg is.

Sterkte, subarufreak!

Als we heel reëel zijn zat het er natuurlijk al aan te komen, ik neem aan dat het voor de meeste winkels ook niet uit de lucht komt vallen, van de meeste winkels heb ik mijn geld al retour ontvangen of al bericht gehad dat het geld onderweg is.

Sterkte, subarufreak!
Die winkels zijn dan snel, daar heb je geluk mee.
Maar over het algemeen genomen duurt het bij normale aankopen ook 1 tot 2 weken alvorens je het geld retour hebt. Voor iedereen is het anders, ene kan het makkelijker missen dan de ander. ik lig er niet zo wakker van.

Sterkte, subarufreak!

Dus dat. Het was zeker geen 50/50 verhaal, het was al een week of 2 duidelijk. Maar goed, ik begrijp dat ze nu wat anders aan hun hoofd hebben, dus we wachten nog wel even af.
Zoals ik echter al eerder aan gaf, het concept van Valk leent zich bij uitstek voor grote bestellingen, ik heb zelf voor ongeveer 1000 euro besteld bij Valk, ik wil toch graag weten wat daarmee gaat gebeuren.

Waar maken we ons druk om? deze mensen hebben nu wel wat anders aan hun hoofd.
En of je je geld nou in november, december of januari terug krijgt maakt toch niks uit ?
En als dat wel uit maakt moet je overwegen of je niet teveel hebt uitgegeven.

En of je je geld nou in november, december of januari terug krijgt maakt toch niks uit ?

Denk niet dat jij dat kan bepalen voor andere mensen, maar dat doet er ook niet toe. Feit is dat dit verbod er al een paar weken zat aan te komen, als je dan wacht tot de dag dat het officieel bekend gemaakt wordt voor je gaat nadenken over een oplossing, ben je een beetje laat naar mijn mening.
Dat ze nu wat anders aan hun hoofd hebben snap ik en heb ik ook aangegeven. Maar dat neemt niet weg dat ik, en met mij ongetwijfeld ook anderen, graag duidelijkheid krijgen.

Ik begrijp wel als je daar voor €1000,-- bestelling hebt staan dat dat voor mensen best een fors bedrag is.

Je gaat als ondernemer niet handelen aan de hand van puur giswerk. Zolang er niets vast staat ga er ook niet naar handelen, dat lijkt mij meer dan logisch.

Als je het wel binnen nu en 4 weken terugkrijgt dan kan je het nog elders besteden in het zuiden of oosten naast Nederland.

Dat is dus ook mijn bedoeling...:D En volgend jaar weer gewoon bij Valk, als het verbod dan opgeheven is tenminste....

ik snap deze hele redenering niet. En je bent niet de enigste op dit forum, ik zie velen dit zeggen maar als ik het verhaal anders maak en zeg dat mediamarkt je iphone niet levert, wacht je dan ook 2/3 maanden op je geld terug of?

no offense maar ik snap niet waarom het nu anders is

Ik snap dat ze iets anders aan hun hoofd hebben en dat is ook meer als logisch. Het maakt voor mij niet uit wanneer ik het terug krijg, maar ik zou wel graag duidelijkheid willen. Neem bijvoorbeeld Vuurwerkmania, die geeft aan dat het binnen 4 weken terug gestort gaat worden. Dat is ook prima, maar die zijn in ieder geval duidelijk dat het geld retour gestort gaat worden.

Denk niet dat jij dat kan bepalen voor andere mensen, maar dat doet er ook niet toe. Feit is dat dit verbod er al een paar weken zat aan te komen, als je dan wacht tot de dag dat het officieel bekend gemaakt wordt voor je gaat nadenken over een oplossing, ben je een beetje laat naar mijn mening.
Dat ze nu wat anders aan hun hoofd hebben snap ik en heb ik ook aangegeven. Maar dat neemt niet weg dat ik, en met mij ongetwijfeld ook anderen, graag duidelijkheid krijgen.
Dit werkt natuurlijk 2kanten op he,een vuurwerkverbod wordt al tijden over gepraat..
Neem je dan zelf ook niet het risico dat zoiets kan gebeuren?de mensen willen wel allemaal in januari op de eerste rij zitten maar als het misgaat dan moet er binnen een week oplossingen voor ze zijn..

Op de site van vuurwerkperdoos is een opvallende wijziging te lezen. De afhaal locatie verhuist van vestiging Nijverdal naar vestiging Geesteren.

Back
Bovenaan