Valk Vuurwerk Nijverdal

Goedenmorgen

Dat klopt alle bestellingen gaan over naar geesterem dus ook de reeds bestaande .

Met vriendelijke groet

Team valkvuurwerk
Bedankt voor je snelle reactie.
Heb je inmiddels ook al zicht op wanneer er een mail/bevestiging komt van de doorgeschoven en nu dus verplaatste bestellingen ?

Komt er bij het afhaalpunt in geesteren ook losse verkoop? en eventueel afhalen bestellingen van de fietshop?

Bedankt voor je snelle reactie.
Heb je inmiddels ook al zicht op wanneer er een mail/bevestiging komt van de doorgeschoven en nu dus verplaatste bestellingen ?

Komt er bij het afhaalpunt in geesteren ook losse verkoop? en eventueel afhalen bestellingen van de fietshop?

Goedenmiddag

Ik heb net vanmorgen de mail klaar gemaakt voor de klanten die de bestelling(en) hebben door geschoven dus deze kan je eerdaags verwachten.
Er zal zoals het er nu uitziet "geen losse verkoop en afhaal voor voorbestellingen zijn" geesteren word puur afhaal voor vpd.

Met vriendelijke groet

Team valkvuurwerk

Betekend dit ook dat de afhaalblokken over de hele dag verdeeld kunnen worden ?
Geesteren is mooi Twents dorp mensen ... :wink:

Betekend dit ook dat de afhaalblokken over de hele dag verdeeld kunnen worden ?
Geesteren is mooi Twents dorp mensen ... :wink:

Goedenavond

Graag verwijs ik jullie nog even naar de vuurwerkperdoos site, zoals jullie daar dus hebben gezien/gelezen gaat vuurwerkperdoos helemaal over naar geesteren de reden hiervoor is simpelweg dat vuurwerkperdoos TE groot word voor nijverdal, denk aan de grote drukte, korte afhaaltijdstippen/parkeergelegenheid etc etc, afgelopen jaar hadden we hier al serieus naar gekeken maar door de corona was hiervoor dus nog geen sprake, maar nu we een nieuw jaar in gaan hebben we toch het besluit genomen dit door te zetten.
Wat heeft dit als voordeel, nou doordat we vpd compleet over doen naar geesteren en daar de "losse verkoop en voorbestellingen" achterwege laten kunnen wij vpd dan ook letterlijk van smorgens 06.00 tot s'avonds 21.00 laten doorgaan ipv 06.00 tot maximaal 11.00 in nijverdal, daar door kunnen we de klanten makkelijker bedienen kunnen we meer klanten aannemen EN kunnen we het vpd assortiment NOG groter gaan maken.

Wat ons dus op de volgende vraag brengt: jullie kennen allen ons assortiment( de importeurs waar wij zaken mee doen) MAAR wij zijn heel erg benieuwd welke producten jullie nog bij ons missen in het bestaande assortiment, dit kunnen dus producten zijn van bestaande importeurs, MAAR ook gaan we nu serieus kijken naar producten van importeurs waar wij nog geen zaken mee doen.

Dus graag verneem ik middels een pb bericht van jullie welke producten jullie graag nog meer bij ons zouden willen bestellen, zodat wij kunnen gaan kijken als de vraag groot genoeg is om ook die producten in het assortiment te gaan opnemen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Laatst bewerkt:
Mooie ontwikkeling denk ik want het zat afgelopen jaar snel vol dus mooi dat we er allemaal dan meer gebruik van kunnen maken.

Wel iets minder handig dat je dan voor je reguliere valk bestelling alsnog naar Nijverdal moet. Kan niet alles hebben:p

Is de Santiago Masters van Magnum vuurwerk. Zijn exact dezelfde productvideo's. Daaraan had ik hem herkent.

Over 3 weken is het weer zo feest! voor het eerst niet naar nijverdal maar geesteren en rijssen. benieuwd hoe het daar gaat

Over 3 weken is het weer zo feest! voor het eerst niet naar nijverdal maar geesteren en rijssen. benieuwd hoe het daar gaat

Goedenavond

Dat zal hetzelfde gaan als wat men van ons gewend is, hoop drukte leuke dagaanbiedingen etc etc .
Dus geniet ervan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Klopt het dat veel vuurwerk al bij jullie is uitverkocht?
veel kun je niet meer bestellen is het zo hard gegaan of inkoopkwestie

Klopt het dat veel vuurwerk al bij jullie is uitverkocht?
veel kun je niet meer bestellen is het zo hard gegaan of inkoopkwestie

Goedenmiddag

Dat klopt helaas, aangezien de voorverkoop bestellingen zo hard lopen en de importeurs beperkte voorraden hebben zijn helaas veel producten uitverkocht, en heeft het niks met een inkoop kwestie te maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik had nog graag een extra bestelling gedaan met de big 19 maar helaas kan ik nu de 29ste niet meer aanvinken en dan moet ik al een bestelling om 8.30 ophalen bij Valk. Best jammer dat er geen optie kan aanvinken om de bestelling samen te voegen.

Volgens mij worden bestellingen automatisch samengevoegd en geldt daarbij het afhaalmoment van je eerste bestelling… en anders neem je contact met hun op om dit te bespreken

Volgens mij worden bestellingen automatisch samengevoegd en geldt daarbij het afhaalmoment van je eerste bestelling… en anders neem je contact met hun op om dit te bespreken

Helaas is dit niet het geval.
Wou zelf ook nog een bestelling plaatsen maar kon alleen nog avond tijdstip kiezen diezelfde dag.
Na mail contact bleek dat het niet mogelijk was om deze orders eventueel samen te voegen.
Hopelijk met de losse verkoop nog schappelijke prijzen en dan terplekke maar aanschaffen.

Back
Bovenaan