Valk Vuurwerk Nijverdal

Dank voor jullie info ,neem die tijd want het is voor jullie wellicht een grotere ramp.
Ja kan nu ook niet met een oplossing komen, zal vast wel goed komen.

Dit jaar (nog) niks gebesteld bij jullie maar had er waarschijnlijk wel van gekomen als het door ging... heel veel succes komende tijd en hopelijk tot volgend jaar :confused:

Hoi Team Valk. Alle begrip dat jullie even de tijd moeten nemen, maar de laatste week was het al wel duidelijk dat het deze kant op ging uiteraard. Ik neem aan dat jullie intern dus al de mogelijkheden hebben besproken?

Veel mensen, waaronder ik, zullen bij jullie voor behoorlijke bedragen hebben besteld, gezien het concept van vuurwerk per doos. Ik hoop dus dat er snel een oplossing komt.

Veel succes en sterkte! Voor ons allemaal een klote dag dit.

Beste klanten van valk vuurwerk.
Wij hopen dan ook op begrip hiervoor van jullie kant dat wij hier even rustig de tijd voor kunnen en gaan krijgen.
Wij zullen uiteraard voor een goede afwikkeling gaan zorgen ( op welke manieren deze kan gaan uitpakken hoort u dus nog van ons).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedoelen jullie dat er meerdere manieren beschikbaar komen die we kunnen kiezen of is er een manier die jullie voorleggen? Ik neem aan dat de meeste mensen gewoon hun geld terug willen? Ik wil ze wel een jaartje laten drogen...

Prima, rustig aan! Mocht er nog iets mogelijk zijn om in Duitsland op te halen zou dat zeker mooi zijn. Anders lekker laten drogen voor volgend jaar.

Ik zou zeggen, kijk naar de mogelijkheden en probeer iedereen tevreden te stellen. Lijkt mij dat andere vuurwerkverkooppunten die in het zelfde schuitje zitten een goede voorzet hebben gegeven met een aantal opties aan te bieden aan de klanten zoals geld terug maar ook opties tot het doorzetten van de bestelling voor 2021-2022. Ik snap dat hier geen kant en klaar plan voor is, meer dan logisch want dit had niemand aan zien komen.

Daar zou ik ook wel echt voor tekenen al is de kans natuurlijk niet heel groot. Ik wacht het af, bedankt voor de toelichting Marcel!

Er zitten wel wat DE verkopers aan de grens waaronder ER vuurwerk, dus 1 en 1 is 2. Containertje neerzetten en uitgeven die handel.

Goedenmiddag

Wij zijn op dit moment meerdere opties en mogelijkheden aan het bekijken/overwegen.
Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben gaan we dit gelijk melden aan jullie.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Wij zijn op dit moment meerdere opties en mogelijkheden aan het bekijken/overwegen.
Zodra we hier meer duidelijkheid over hebben gaan we dit gelijk melden aan jullie.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

ik hoef ook geen opties anders dan mijn geld terug tenzij ik het in duitsland kan ophalen

Beste memebers

Ik had het hier niet willen melden omdat wij gewoon hoopten op even wat geduld van jullie kant, maar wegens familie omstandigheden zijn wij op dit moment heel even met niet met vw bezig,( is gister ook op fb gemeld ivm dat wij gesloten zijn vandaag)
Zoals ik al aangaf worden uiteraard alle opties geboden aan de klanten die mogelijk kunnen en zullen zijn.

Team valk vuurwerk

Veel sterkte daar.
Geef de verkooppunten wat meer tijd mensen, om nu al te lopen roepen wat je wil heeft geen zin.
Dit is ook voor de verkooppunten een klap in het gezicht en moeten er plannen gemaakt worden die er voor zorgen dat iedereen geholpen wordt, maar dan wel op een wijze dat het geen chaos wordt.

En geloof me er wordt gekeken naar een optie die zeker voor ons freaks interessant kan zijn.

Back
Bovenaan