Valk Vuurwerk Nijverdal

Het was vanochtend (weer) goed geregeld. Ik was er rond 06:50, er stond één klant voor me. Ze hadden de boxen snel gepakt (iemand roept de naam, de werknemers rennen af en aan ;)).

Ik had een bestelling staat voor tussen 06:30 en 07:00 en 07:30 en 08:00. In één keer meenemen was geen probleem, met tien minuten was ik weer weg!

Er waren lui na mij die een busje volgooiden met een vracht vuurwerk. Ik zei nog: 'Baas boven baas!'

Kortom: in mijn geval liep alles weer goed!

30 december was de dag om mijn bestellingen af te halen.
Alles was uitstekend geregeld.
Met dank aan de Valk crew.
Bedankt ook voor de geweldige service.
Ik wil speciaal Marcel bedanken voor de het gebodene als compensatie voor de niet leverbare Escape from hell.
De gehele Valk crew wens ik een gezond en fantastisch 2020.

Ook afgelopen jaarwisseling weer mijn vuurwerk hier gehaald. Het verliep dit jaar vrij soepel ondanks de lange wachtrij in de 'gewone afhaalwinkel'.

Ik blijf hier trouw terug komen want deze prijzen krijg je zelden ergens anders. wat ik nog wel elk jaar mis is een koffie tentje ;)
een kopje koffie en een koek voor een € 1,- en krijgt nog meer vorlijke gezichten denk ik.

28e opgehaald rond 07:00u, en uiteraard buiten gekeken of alles klopte, en ja hoor. er miste weer het 1 en ander. de kilo knaller zat er niet bij en 4 doosjes ball python.
bij mn maat was het nog erger, die miste serieus maar liefst 8 producten.
waarom wordt dit stelselmatig gedaan?
niet iedereen heeft zin om buiten de zakken open te trekken om te kijken of de bestelling klopt.
kassa voor valk.
ik vind dit echt niet kunnen.
toch blijf ik komen maar alsjeblieft DOE DIT SOORT FRATSEN TOCH EENS NIET MEER.

28e opgehaald rond 07:00u, en uiteraard buiten gekeken of alles klopte, en ja hoor. er miste weer het 1 en ander. de kilo knaller zat er niet bij en 4 doosjes ball python.
niet iedereen heeft zin om buiten de zakken open te trekken om te kijken of de bestelling klopt.
kassa voor valk.

Is al jaren zo, lijkt wel of ze het gewoon blijven proberen, het word ook wel opgelost als je het aangeeft, maar zou idd niet moeten zo, gebeurd wel heel erg vaak, ook zelf gehad toen ik daar eens besteld had

Veel winkels bezocht en bij deze verliep het voor mij wel heel soepel. Communicatie op het forum was zeker wel aanwezig, maar vaak kon ik er op de gegeven informatie geen pijl op trekken.

Binnen 10 minuten hadden we alles in de auto. Iets later komen had het misschien ietsje langer geduurd maar dit was heel gestroomlijnd. Bij vertrek deze foto gemaakt:

IMG_20200104_223703.jpg

kassa voor valk.

Er wordt geeneens samen met jullie gecontroleerd? Helemaal als je flink afneemt vind ik dit schandelijk.

Er wordt geeneens samen met jullie gecontroleerd? Helemaal als je flink afneemt vind ik dit schandelijk.
Het systeem was dat je het buiten zelf controleerd, daardoor loopt de rij ook sneller door in tegenstelling tot samen controleren. Aan de andere kant mag de persoon weer opnieuw in de rij gaan staan als iets niet klopt? Het zal zoveel schelen als bestellingen gewoon kloppen.

Het flink afnemen is bij valk niet heel erg van toepassing dat is meer vpd. Het is het een of het ander, of nog extreem langer wachten en samen controleren, waar id winkel eigenlijk geen plaats voor is. Of deze manier waarbij iedereen alsnog gewoon krijgt wat hy besteld heeft want na controle doen ze niet moeilijk als je wat mist, ze weten waarschijnlijk zelf ook gewoon dat ze in de snelheid steekjes laten vallen. Het echte probleem is denk ik dat ze te groot zijn voor de locatie er is gewoon te weinig ruimte heb ik het gevoel...

Bij mij ontbraken twee Funke-items, maar dat was keurig aangegeven op de bestelling. In de winkel van de losse verkoop netjes mijn geld teruggekregen.

Mijn bestelling was wederom top geregeld. De dozen stonden netjes klaar bij het afhalen. Later nog wat artikelen bijgehaald en na een telefoongesprek op hun advies de geisterblitz 100 bijgekocht. Daar heb ik absoluut geen spijt van gehad. Aankomend jaar zien jullie me zeker weer.

Is er al bekend wanneer vwpd weer online komt? Vorig jaar waren ze er mooi vroeg bij met super prijzen namelijk!

Valk / vuurwerkperdoos klanten

Valk / vuurwerkperdoos klanten

Beste klanten van valk vuurwerk.

Zoals u allen inmiddels al wel via de media vernomen zult hebben, is er voor dit jaar een algeheel verkoop en afsteekverbod op consumenten vuurwerk van kracht in nederland.
Voor de meesten van ons kwam dit verbod als donderslag bij heldere hemel, wij zagen en voelden natuurlijk alwel dat dit een zaak zou gaan worden waar wij als verkopers waarschijnlijk niet als winnaars uit zouden gaan komen, ondanks alle inzet feiten en tegenspraak die wij met de branche vereniging, de detaillisten en niet te vergeten alle liefhebbers in ons kleine landje gevoerd hebben tegen dit verbod.

Maar toch hadden wij van valkvuurwerk een hele kleine hoop dat het misschien toch nog kon omdraaien in iets positiefs, dus toen bij ons vandaag de berichtgeving vanuit de overheid kwam dat het verbod een feit was sloeg dit als nog ook bij ons in als een donderslag bij heldere hemel.

Wij van team valk vuurwerk moeten dit besluit dan ook echt heel even gaan verwerken en gaan als team in de aankomende dagen heel goed bekijken wat we met deze gehele situatie aan moeten en hoe we alles in goede banen kunnen en moeten gaan leiden, om voor jullie als klanten met een passende oplossing te komen voor deze situatie.

Wij hopen dan ook op begrip hiervoor van jullie kant dat wij hier even rustig de tijd voor kunnen en gaan krijgen.
Wij zullen uiteraard voor een goede afwikkeling gaan zorgen ( op welke manieren deze kan gaan uitpakken hoort u dus nog van ons).

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan