Valk Vuurwerk Nijverdal

Ik zie dat er een filmpje bij de Valk Extreem gokd explosion staat...
Maar ik zie die eindeloos gouden palmen uit de beschrijving niet terug hoor. Eentonige blinker bak op het filmpje.

Ben ik ook heel benieuwd naar! Heb de 80sh besteld maar hoopte echt op iets zoals een golden illusion oid!!

Goedenmorgen allen.

Even een duidelijkheidje over de valk extreem gold explosion.
Bij de demo zijn er perongeluk de verkeerde cakes in de box gekomen, zoals jullie weten zijn onze producten helaas erg laat binnen gekomen en daardoor is er per ongeluk ook een fout gemaakt met het vullen van deze box .
Hoop jullie zo voldoende op de hoogte gebracht te hebben.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen allen.

Bij de demo zijn er perongeluk de verkeerde cakes in de box gekomen, zoals jullie weten zijn onze producten helaas erg laat binnen gekomen en daardoor is er per ongeluk ook een fout gemaakt met het vullen van deze box .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedemorgen,

Is er een manier om zeker te zijn van de goede cakes in onze bestelde boxen? Ik kan me voorstellen dat jullie ook gewoon een doos van de berg pakken en de lucht in jagen op de demo of krijgen jullie een aparte selectie op een pallet voor de demo?

In de kilo knaller zitten er 2 in en hij geeft aan allemaal verzchillende dus denk wel de prof

Ja maar het blijft allemaal lekker onduidelijk... er zouden filmpjes komen, maar die komen er ook niet. Ik neem aan dat de rest toch ook wel iets meer helderheid wil hebben over de boxen. Nu blijft het maar gokken wat de valk professional boxen en wat de valk extreme gold explosion boxen zijn en ook nog andere cakes/boxen... dan denk ik: kun je nu niet gewoon aangeven om welke ‘omgelabelde’ cakes het gaat?

Goedenmorgen allen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is wat geleverd wordt aan klanten dus ook met Blinkers?

Goedenmorgen allen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt voor de toelichting.
Kunnen jullie vertellen welke cakes voor deze box zijn gebruikt, of waar hij mee te vergelijken is?
Video zou natuurlijk nog mooier zijn.

Vorig jaar waren er ook verschillen per valk box, toen zaten er EVO blokjes in echter de ene had nummer 1 en2 de andere had maar zo nummer 2 en 3 kunnen hebben. Opzich voor mij geen probleem, maar volgens mij is het dit jaar niet veel anders toch?

Ff een vraagje, de geisterblitz, is het zeker dat deze gaat komen? Heb hem besteld via vpd, hebben jullie hem al id bunkers??

is iemand nog bij de demo geweest afgelopen 7 dec?
zoja, hoe gingen de nieuwe valk knal blokjes, en de valk ti thunder 2019?

Ja ben er geweest. Valk knalblokjes oké. Vond de knallen per bombette echt verschillen. All at once is een salvo cake helaas.

Valk Ti - Thunder vond ik wel leuk maar wel traag. Knal niet veel harder dan de andere knalcakes.

Back
Bovenaan