Onder welke naam heb je gemaild en naar welk mail adres ?
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik stuur je even een pm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onder welke naam heb je gemaild en naar welk mail adres ?
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik zie dat er een filmpje bij de Valk Extreem gokd explosion staat...
Maar ik zie die eindeloos gouden palmen uit de beschrijving niet terug hoor. Eentonige blinker bak op het filmpje.
Nee gewoon allemaal verschillende soorten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik vroeg zowel om de valk professional boxen als om de kilo knaller... dus weet nu niet echt waar je antwoord betrekking op heeft
Goedenmorgen allen.
Even een duidelijkheidje over de valk extreem gold explosion.
Bij de demo zijn er perongeluk de verkeerde cakes in de box gekomen, zoals jullie weten zijn onze producten helaas erg laat binnen gekomen en daardoor is er per ongeluk ook een fout gemaakt met het vullen van deze box .
Hoop jullie zo voldoende op de hoogte gebracht te hebben.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
In de kilo knaller zitten er 2 in en hij geeft aan allemaal verzchillende dus denk wel de prof
Goedenmorgen allen.
Bij de demo zijn er perongeluk de verkeerde cakes in de box gekomen, zoals jullie weten zijn onze producten helaas erg laat binnen gekomen en daardoor is er per ongeluk ook een fout gemaakt met het vullen van deze box .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Goedenmorgen allen.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
is iemand nog bij de demo geweest afgelopen 7 dec?
zoja, hoe gingen de nieuwe valk knal blokjes, en de valk ti thunder 2019?
Absoluut niet meer wat het is geweest. Sierblokjes gaan harder dus voor mij geen reden meer om ze aan te schaffen.is iemand nog bij de demo geweest afgelopen 7 dec?
zoja, hoe gingen de nieuwe valk knal blokjes, en de valk ti thunder 2019?
Absoluut niet meer wat het is geweest. Sierblokjes gaan harder dus voor mij geen reden meer om ze aan te schaffen.
noem eens een knalblokje die niet gelijk is gelbeven, ze zijn allemaal slecht geworden extreme salute, silver salute, valk salute, en enzvdat stelt mij teleur:( fijn is dat. dus zelfs de ti thunder is niet meer zoals hij was qua knal?
noem eens een knalblokje die niet gelijk is gelbeven, ze zijn allemaal slecht geworden extreme salute, silver salute, valk salute, en enzv
okay, ik vond van niet... ik had er 4 liggen 2 van 2017 en 2 bij besteld van 2018.... was een wereld van erschilnou, de ti thunder was vorig jaar prima hoor.
de delicious thunder ook trouwens