Valk Vuurwerk Nijverdal

Bestaat er de mogelijkheid dat jullie de Funke ChinaBoller B in het assortiment opnemen. Zoek nog een nostalische knaller met een hoog snipper gehalte.

Goedenmorgen

Helaas is dit niet mogelijk dit is het assortiment van funke voor de nederlandse markt wat nu op onze site staat meer is er niet .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dat heeft subarufreak toch net gezegd?

"Geen aanvullingen" betekent geen Luypaers.

Morge vossuhh

Wij hebben geen bericht gehad dat luypaers dit jaar binnen zou zijn/komen puur het funke verhaal dua nee helaas deze gaan wij dus ook dan nog niet voeren.

Mét vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Hebben iets over de 100,- besteld en zou de Diablo moeten krijgen. Op mijn bon staat dat ik die andere 2 cakes er gratis bij krijg. Heb ze meteen gemaild maar heb nog geen reactie.

Hebben iets over de 100,- besteld en zou de Diablo moeten krijgen. Op mijn bon staat dat ik die andere 2 cakes er gratis bij krijg. Heb ze meteen gemaild maar heb nog geen reactie.
Vermoed inderdaad dat je dan producten hebt die niet meetellen voor gratis vuurwerk ;)

Nog meer mensen waarbij het gratis vuurwerk verkeerd is berekend bij de Black Friday actie?

Goedenmiddag

Ik zal jou mail even nakijken en even in het systeem kijken waar dit mee te maken heeft .
Ik kom hier bij jou op terug.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag

Ik zal jou mail even nakijken en even in het systeem kijken waar dit mee te maken heeft .
Ik kom hier bij jou op terug.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Denk dat het zit in de shising crackers. Op één of andere manier berekend het systeem dat niet goed.

Misschien heb ik wat gemist, maar is het al bekend welke cakes er in de Valk Professional boxen zitten? Of zijn dit de Diablo cakes??

En hetzelfde geldt voor de valk kilo knaller. Welke cakes zijn dit?

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan