Misschien heb ik wat gemist, maar is het al bekend welke cakes er in de Valk Professional boxen zitten? Of zijn dit de Diablo cakes??
En hetzelfde geldt voor de valk kilo knaller. Welke cakes zijn dit?
@ Subarufreak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien heb ik wat gemist, maar is het al bekend welke cakes er in de Valk Professional boxen zitten? Of zijn dit de Diablo cakes??
Goedenmiddag
Ik zal jou mail even nakijken en even in het systeem kijken waar dit mee te maken heeft .
Ik kom hier bij jou op terug.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
stuur hem gewoon een PM, hij reageert altijd wel.... het is nu alleen erg druk daar dus dat kan wat langer duren en anders is het bij afhaal vast wel te regelen als je het zo enorm issue vindt.Is er al bekend wat het probleem is?
stuur hem gewoon een PM, hij reageert altijd wel.... het is nu alleen erg druk daar dus dat kan wat langer duren en anders is het bij afhaal vast wel te regelen als je het zo enorm issue vindt.
Een issue is een groot woord. Wel heb ik er een hekel aan om bij het afhalen nog dingen te moeten regelen. Ik ben al jaren lang klant bij valk en het zijn ook geen misselijke bedragen die ik dan uitgeef. Echter heb ik ieder jaar wel problemen bij mijn bestelling. Dat is de reden dat ik het van tevoren aangeef. Natuurlijk heb ik ook meteen al gemaild met valk, maar ook daar geen reactie. Door alle problemen van de afgelopen jaren is mijn bestelling bij valk al aanzienlijk minder geworden. Dit jaar zal ik ervaren of het in het hoge noorden beter gaat met mijn bestellingen.
Goedenavond
Naar welk mail adres heb jij gemaild want ik beheer de mail maar kan me jou vraag via de mail niet herinneren.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Nogmaals @subarufreak
@subarufreak
Als je in de gelegenheid bent zou je dan ook naar mijn mailtje of/en privébericht willen kijken?
Dank!
Goedenavond
Hier zitten verschillende soorten cakes in .
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Verschillende soorten cakes van de diablo's?
Nee gewoon allemaal verschillende soorten.
Met vriendelijke groet
Team valk vuurwerk
Ik zie dat er een filmpje bij de Valk Extreem gokd explosion staat...
Maar ik zie die eindeloos gouden palmen uit de beschrijving niet terug hoor. Eentonige blinker bak op het filmpje.
Jup, helaas. Enige positieve is de harde burst. Ben zelf blij dat ik alleen maar de kleine heb gekocht.
Ik snap alleen niet hoe zoiets in godsnaam zo kan uitpakken? Dat er een verschil zit tussen gevraagd en praktijk is niet nieuw maar dit is compleet iets anders.