Valk Vuurwerk Nijverdal

Goedenmorgen members/freaks

Ik zal even opheldering geven , de bird of prey lijn in de nitro lijn hebben in die zin niks met elkaar te maken omdat je beiden dus uit een andere assortiment komen,( dus de bird of prey lijn is een assortiment appart en hetzelfde geld voor de nitro lijn).
Ik denk dat we elkaar daar verkeerd in begrepen hebben WEL hebben beide lijnen dezelfde effecten in de cakes zitten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Bedankt voor de info. Dit roept natuurlijk gelijk de volgende vraag op zoals bij zovelen. Welke is de betere. Heb de Big 19 gemist bij vuurwerkperdoos dus je snapt wel waar ik heen wil.

Info als tube diameter en kruitgewicht zouden fijn zijn. Zowel voor de nitro cakes als bird of prey assortiment.

Alvast bedankt.

Dat lijkt me ook niet logisch dat de Nitro cakes in het Bird Of Prey assortiment zitten aangezien eerder dit jaar eigen labels zijn ingezonden.

Nice! Ook net nog een bestelling gedaan, funke azul, blitzgewitter en de fonteinen en single shots. Heel Nice, met mijn eerdere vwpd bestelling denk ik dat ik wel rond ben nu voor dit jaar! :handsup:

Ook maar even bestelling gedaan. Beiden maar eens proberen de nitro en de birds of prey. Uiteraard ook de 50mm singleshots en funke. Dikke actie. worden we blij van!

Ook net besteld!

1x VALK RAINBOW COLOUR + SPECIAL + MAGIC 3
1x VALK SUPER 9-19
1x VALK DREAM 25 SCHOTS 1 + 1 + 1 ( NEW )
1x FAIRYTAIL ASSORTIMENT
1x DISTRAXION
1x KOMETENBOMBEN 4 STUKS
3x 2 " FALL OUT 50MM MORTIER NIEUW
1x ECCENTRIC SHOTS 3 DIKKE MORTIEREN 50 MM
3x VALK THUNDERKING XXL 6 STUKS

Back
Bovenaan