Valk Vuurwerk Nijverdal

Als je de bird of prey assortimenten bekijkt staan in de afbeelding de bovenste randen van de nitro cakes afgebeeld. Aangezien er 6 versies van de nitro cake zijn dacht ik dat er een mogelijkheid was dat jullie eigen assortimenten samengesteld hadden uit de nitro cake serie.

Als je de bird of prey assortimenten bekijkt staan in de afbeelding de bovenste randen van de nitro cakes afgebeeld. Aangezien er 6 versies van de nitro cake zijn dacht ik dat er een mogelijkheid was dat jullie eigen assortimenten samengesteld hadden uit de nitro cake serie.

Goedenavond

Oh dat bedoel je nee hoor het zijn 2 compleet apparte lijnen , de bird of prey lijn en de nitro cakes hebben niks met elkaar te maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

ben ik net klaar met een uur aan het uizoeken, wil ik afrekenen, een tijdstip kiezen, maar dit is onmogelijk, omdat de agenda op november staat....

Goedenavond

Oh dat bedoel je nee hoor het zijn 2 compleet apparte lijnen , de bird of prey lijn en de nitro cakes hebben niks met elkaar te maken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
Komen er vandaag nog videos online van de bird of prey lijn? Aangezien ik ook dacht dat de bird of prey assortimenten nitro cskes waren..

videos staan er bij, tenminste ik heb er gisteren een paar gekeken en zagen er veelbelovend uit

Dat is denk ik ook wat het verwarrend maakt!
Bij het bird of prey assortiment staat een filmpje met de titel Nitro cake...
Beetje verduidelijking zou wel mooi zijn.
Die losse nitro cakes zijn ruim 400 gram staat er. Maar hoe zit dat met de bird of prey

Dat is denk ik ook wat het verwarrend maakt!
Bij het bird of prey assortiment staat een filmpje met de titel Nitro cake...
Beetje verduidelijking zou wel mooi zijn.
Die losse nitro cakes zijn ruim 400 gram staat er. Maar hoe zit dat met de bird of prey
aah ik snap hem, dat is inderdaad verwarrend en begrijp ik tevens de vraag of de nitra hetzelfde zijn als de bird of pray assorti... ik denk namelijk dat dit wel dezelfde cakes zijn.... op de afbeelding wordt gebruik gemaakt van die Nitro cakes in de verpakking van Bird of pray.

aah ik snap hem, dat is inderdaad verwarrend en begrijp ik tevens de vraag of de nitra hetzelfde zijn als de bird of pray assorti... ik denk namelijk dat dit wel dezelfde cakes zijn.... op de afbeelding wordt gebruik gemaakt van die Nitro cakes in de verpakking van Bird of pray.

Zou wel mooi zijn! Mooie cakes zijn die Nitro’s. Steenbergen heeft ook een film van het Nitro assortiment online staan.

De jongens van Valk zeggen dus dat het assortiment en de Nitro cakes niks met elkaar te maken hebben. Als iemand wat opheldering kan geven zou dat fijn zijn. Wil vanavond nog wel even een ordertje plaatsen. Maar voor ik dat doe wil ik wel graag weten hoe dit nu zit.

Nou op de afbeelding zie je linksonder op de cake staan fan chape
Goedenmorgen

Oh op die manier, ja maar daar moet je nooit vanuit gaan plaatjes zeggen nooit zoveel , als je boven op de box kijkt kan je zien dat het om i-shape gaat.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen members/freaks

Ik zal even opheldering geven , de bird of prey lijn in de nitro lijn hebben in die zin niks met elkaar te maken omdat je beiden dus uit een andere assortiment komen,( dus de bird of prey lijn is een assortiment appart en hetzelfde geld voor de nitro lijn).
Ik denk dat we elkaar daar verkeerd in begrepen hebben WEL hebben beide lijnen dezelfde effecten in de cakes zitten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Ik zal even opheldering geven , de bird of prey lijn in de nitro lijn hebben in die zin niks met elkaar te maken omdat je beiden dus uit een andere assortiment komen,( dus de bird of prey lijn is een assortiment appart en hetzelfde geld voor de nitro lijn).
Ik denk dat we elkaar daar verkeerd in begrepen hebben WEL hebben beide lijnen dezelfde effecten in de cakes zitten.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
okay, wat raad jij aan de bird of prey of de nitro cakes qua prijs kwaliteit?

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Bedankt voor de info.
Dus het filmpje op jullie site die bij de Bird of Prey staat die klopt dus ook gewoon?
En wat is de kruitinhoud van de cakes in het Bird of Prey assortiment?

Ik dacht ook dat het de 6x Nitro cackes waren. Er staat wel een filmpje van de Nitro cakes in het Bird of Prey assortiment..

Back
Bovenaan