Valk Vuurwerk Nijverdal

Meestal hebben ze bij Vlak een BTW aktie, dat staat los van de Black friday....die hele balck friday is een hype uit America waar je compleet gestoord van wordt.

Dat snap ik, maar ik zeg het omdat Valk zelf heeft aangegeven dat er een Black Friday actie komt en vervolgens zeggen dat ze 1 dec. open gaan... Maar goed, laat ze er inderdaad maar een black week van maken :p

Je kan al wel producten in je winkelwagen doen om de prijzen te checken ;) sommige producten hebben echt lekkere prijzen!

Je kan volgens mij zelfs al bestellen, al zou ik even wachten tot valk heeft aangegeven dat ze open zijn/gaan en een eventuele actie ;)

Ik kom de hele site niet eens op.
Ivm privacy problemen ofzo.
In Rijssen kom ik er wel op maar kan ik niks aan een winkelwagen toevoegen.

Goedenmiddag members/freaks

We zijn nog druk bezig met de site dus het klopt dat je bv op het rijssen gedeelte kan kijken ,maar de site is nog niet klaar dus, 1 december gaat de site open en kan er besteld worden.
Dus nog heel even geduld aub

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmiddag members/freaks

We zijn nog druk bezig met de site dus het klopt dat je bv op het rijssen gedeelte kan kijken ,maar de site is nog niet klaar dus, 1 december gaat de site open en kan er besteld worden.
Dus nog heel even geduld aub

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Komt er dan nog wel een Black Friday actie? In het VPD topic werd dit namelijk gezegd.

!!!!!!!En weer komen we met een nieuwtje!!!!!!

Ook wij van valk vuurwerk gaan naast alle top merken die ons assortiment inmiddels al teld NOG een top merk erbij toevoegen en wel

FB_IMG_1574798030070.jpg

Ja ja ook wij zijn dealer geworden van dit mooie assortiment.
Zodra onze reguliere site online gaat zullen deze producten ook bij ons bestelbaar zijn .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan