Valk Vuurwerk Nijverdal

Weet iemand wanneer de reguliere website open gaat, heb het gevoel dat het later is dan vorig jaar.

Volgens Marcel zou dit halverwege november zijn. Dus zo'n beetje nu..

Dat gevoel had ik ook al. Dacht dat ze vorig jaar begin november de toko online hadden.

Volgens Marcel zou dit halverwege november zijn. Dus zo'n beetje nu..

Dat gevoel had ik ook al. Dacht dat ze vorig jaar begin november de toko online hadden.

Goedenmorgen

Het klopt dat ik dit had aangegeven alleen hebben wij helaas wat meer tijd nodig om de site opnieuw te vullen met alle nieuwe artikelen en te updaten met wat uitloop is en wat weg moet .
Dus aub nog even geduld we gaan zo spoedig mogelijk online .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenmorgen

Het klopt dat ik dit had aangegeven alleen hebben wij helaas wat meer tijd nodig om de site opnieuw te vullen met alle nieuwe artikelen en te updaten met wat uitloop is en wat weg moet .
Dus aub nog even geduld we gaan zo spoedig mogelijk online .

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk
En natuurlijk kijken wat de concurrentie doet met de prijzen, strategische keuze?

Zijn de afhaaltijdstippen hetzelfde als vuurwerkperdoos?
Ik wil denk ik wel wat bestellen maar moet daar 06.00 al zijn. Bundelen ze deze bestellingen ook?

Zijn de afhaaltijdstippen hetzelfde als vuurwerkperdoos?
Ik wil denk ik wel wat bestellen maar moet daar 06.00 al zijn. Bundelen ze deze bestellingen ook?

Met de verkoppdagen zijn wij geopend van 06.00 tot 22.00 uur .
De bestellingen van vwpd en de normale valk site kunnen helaas niet gekoppeld worden.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Back
Bovenaan