Valk Vuurwerk Nijverdal

De site is weer behoorlijk goed gevuld! mis nu alleen nog het eigen 25 shots assortiment! hopelijk komt die er nog bij.

De site is weer behoorlijk goed gevuld! mis nu alleen nog het eigen 25 shots assortiment! hopelijk komt die er nog bij.

Je bedoeld het Power Assortiment? Ik zie dat je één van die cakes gratis krijgt bij een 100+ besteding.

Jammer dat ze die cakes niet los verkopen.

Je bedoeld het Power Assortiment? Ik zie dat je één van die cakes gratis krijgt bij een 100+ besteding.

Jammer dat ze die cakes niet los verkopen.

Ja inderdaad! maar volgens mij verkopen ze cakes wel los toch ?

zou het dream assortinment hetzelfde zijn als het powerassortiment?

Is er dit jaar, net als de afgelopen jaren, een kortingsactie op de eerste avond dat de webwinkel open is? #dtv

Laatst bewerkt:
Vandaag een mailtje ontvangen van valk, dacht ik post het hier even:

'Beste vuurwerkliefhebber,kruitsnuifers Hartelijk bedankt voor je bestelling op www.vuurwerkperdoos.nl! Deze actie was ook dit jaar weer een geweldig succes!

Ook dit jaar hebben we weer zeer scherpe prijzen op onze normale site ( VALK-VUURWERK.NL )

Met dit jaar een groot aantal nieuwe kwaliteits producten van eigen import.

We gaan donderdag 29-11-2018 online vanaf 18.00 uur tot 0.00 met een extra korting van 15% op de complete collectie. Deze actie is alleen van toepassing op de bestel site van Nijverdal.

Deze korting wordt automatische berekend.

Denk er wel even aan als je wilt bestellen, om deze bestelling op dezelfde afhaaltijd in te vullen als de afhaaltijd die je hebt bij vuurwerkperdoos. Ook voor deze uren geldt: vol=vol, dus wacht niet te lang met bestellen.

Nogmaals bedankt voor je bestelling en graag tot ziens!

Met vriendelijke groet, René Valk

Team Valk Vuurwerk

Fietsshop de Valk www.Valk-vuurwerk.nl'

Back
Bovenaan