[Valk Vuurwerk] BRUUTTT! 50 Schots *NIEUW 2025*

Of je hem nog gaat treffen op NL bodem weet ik niet, stond eerder in het jaar bij Vathorst te koop.

Maar denk dat deze het dichtste bij komt:
Die was heel gaaf!
De reguliere versie (en deze ltd ook) zaten in kooi.
De reguliere versie was vorig jaar al een crackling cake geworden, zoals helaas vele salute cakes. Van een aantal producten was het van bekend, van sommigen een verrassing de 31e.

De normale Secret Salute kan nog door de dealers besteld worden, maar zal dus kooiloze import zijn met crackling. Zeker geen all-at-once salute.
Oude (kooi) voorraad moet je dus heeel veel geluk mee hebben ;)

Voor deze zijn salutes beloofd.
Maar dat was vorig jaar met de Ti Thunder / Air Defense ook het geval. China filmpjes, ook van 'productie samples' toonden salutes ipv crackling.

Enige manier om er zeker van te zijn: 1 uit de bunker trekken en testen.

Ik ben ook wel benieuwd wat hier nou precies de bedoeling van is, anders bestel ik bij de duitse buurtjes nog wel een kartonnetje terremotos... Bij depot zijn ze nog 4 dagen met 7.5% korting

Ik ben ook wel benieuwd wat hier nou precies de bedoeling van is, anders bestel ik bij de duitse buurtjes nog wel een kartonnetje terremotos... Bij depot zijn ze nog 4 dagen met 7.5% korting
Dan moet je dat doen, bruuut komen ze echt wel vanaf, nederlandse salutes zijn schaars dit jaar. Voor mij alles goed nu

Dan moet je dat doen, bruuut komen ze echt wel vanaf, nederlandse salutes zijn schaars dit jaar. Voor mij alles goed nu
Tuurlijk komen ze er vanaf, maar lijkt mij dat ze in kooi binnen komen. Wat dus niet mag toch? Ik wil die terremotos best bestellen maar wil dan de centen van de BRUUTTT wel terug natuurlijk. 12x 50sh salute finale misschien teveel van het goeie

Je hebt de productiefilm toch gezien.... dat is hem
Dat wil niks zeggen.
Wat hierboven ook al aangekaart is.
Vorig jaar zou de valk TI thunder ook gegarandeerd met salutes komen.
Was gewoon een crackling cake.
Zeer jammer, want ik had mijn finale daarmee ingevuld 36x

Dat wil niks zeggen.
Wat hierboven ook al aangekaart is.
Vorig jaar zou de valk TI thunder ook gegarandeerd met salutes komen.
Was gewoon een crackling cake.
Zeer jammer, want ik had mijn finale daarmee ingevuld 36x
Maak je niet zo druk, kopen die handel en stoken.

Tuurlijk komen ze er vanaf, maar lijkt mij dat ze in kooi binnen komen. Wat dus niet mag toch? Ik wil die terremotos best bestellen maar wil dan de centen van de BRUUTTT wel terug natuurlijk. 12x 50sh salute finale misschien teveel van het goeie
Niet zo moeilijk doen, afhalen en stoken die handel.... de kans dat je een pareltje in handen heb ik groter dan dat je een flopper hebt.

Niet zo moeilijk doen, afhalen en stoken die handel.... de kans dat je een pareltje in handen heb ik groter dan dat je een flopper hebt.
Waar hoor je mij moeilijk doen dan? Wil er gewoon zeker van zijn dat ze niet pas laat december, of erger nog daar pas zeggen "helaas! Die mogen we niet meegeven"
Veel winkels hebben ondertussen al een bericht eruit gedaan betreft het kooienverbod en hoe daarmee omgegaan wordt. Heb van vuurwerkperdoos nog niks gehoord! Vandaar dat ik even liet weten dat ik ook benieuwd was naar wat vwperdoos gaat doen, misschien hadden ze wel gereageerd met een oplossing, of bericht dat er niks aan de hand is.
Maar bedankt voor je reactie pyroboy26!!! Hebben we niks aan en doen we niks mee!

Waar hoor je mij moeilijk doen dan? Wil er gewoon zeker van zijn dat ze niet pas laat december, of erger nog daar pas zeggen "helaas! Die mogen we niet meegeven"
Veel winkels hebben ondertussen al een bericht eruit gedaan betreft het kooienverbod en hoe daarmee omgegaan wordt. Heb van vuurwerkperdoos nog niks gehoord! Vandaar dat ik even liet weten dat ik ook benieuwd was naar wat vwperdoos gaat doen, misschien hadden ze wel gereageerd met een oplossing, of bericht dat er niks aan de hand is.
Maar bedankt voor je reactie pyroboy26!!! Hebben we niks aan en doen we niks mee!
Als je er niet zeker van bent dan moet je een plan B maken, of vertrouwen op je leverancier. Ik ben wellicht bevooroordeeld omdat ik al jaren bij Valk kom en mij nog nooit heeft teleurgesteld. Die doet er alles aan om te leveren wat hij heeft beloofd. Maar goed je doet er toch niks mee. Dan bestel je het lekker af en dan ga je naar Duitsland. Dan hoef je hier ook niet meer te miepen.

Back
Bovenaan