Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk dat dit nog pagina is van 2022, nieuwe moet nog komen.Valk maakt het wel spannend:
https://vuurwerkperdoos.nl/artikel/big-valk-19-karton-6-stuks
6 Verschillende 19 schots cakes die per doos worden verkocht.
Verpakking 12 stuks per doos.
De meest gevraagde cake van NL mag je niet missen!
Gaan we er nou 6 of 12 krijgen? mochten het er 6 zijn ben ik heel benieuwd naar de prijs.
Dat lijkt me haast niet want staan ook nieuwe producten op, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.Ik denk dat dit nog pagina is van 2022, nieuwe moet nog komen.
2x6 verschillende zoals alle jarenNa jaren deze niet meer gehad te hebben wordt het nu wel weer een keer tijd, mits je wel 6 verschillende krijgt.
Dan weet ik het ook niet, wanneer komt deze dan online?Dat lijkt me haast niet want staan ook nieuwe producten op, maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
Die schijnt weer terug te komen beperktDan weet ik het ook niet, wanneer komt deze dan online?
Zie er wel een toppertje bij staan die ik niet meer had verwacht.... de strong celebration
Deze cakes gaan wij per dit jaar per 6 verkopen ipv zoals in voorgaande jaren per 12 .
Met vriendelijke groet
Valk vuurwerk
De prijs van afgelopen jaar was 80 euro voor 6 stuks, even afwachten wat de prijs wordt.En de prijs, staat die dan in verhouding met de 12stuk?
Serieus? en was €119 voor 12De prijs van afgelopen jaar was 80 euro voor 6 stuks, even afwachten wat de prijs wordt.
Dit waren de prijzen voor Corona.Serieus? en was €119 voor 12
Klopt inderdaadVorig jaar ging de lucky nr 19 volgens mij voor 175 en de valk big 19 voor 165. (per karton)