[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Hoe is de burst in jullie optiek, in vergelijking met duurdere 30mm cakes?

zeker! alleen wat simpeler effecten. maar zoals je hierboven ziet. massa = kassa!
stand alone is het tempo wat te traag en het effect vrij basic, maar ben je creatief dan kan je hier prachtige dingen mee creëren!

Weet iemand of de cakes los een naam hebben en welk effect bij welke naam?

Wil ze per 2 afsteken en dan moeten ze wel bij elkaar passen.

De namen staan erop idd. Om de effecten bij de namen te zoeken zul je ff moeten speuren mbv google en yt.

Volgens mij zitten er 2 keer 6 in... dezelfde bij elkaar zoeken en je bent klaar. qua uitwerking kan je volgens mij ook in etiket vinden.

Volgens mij zitten er 2 keer 6 in... dezelfde bij elkaar zoeken en je bent klaar. qua uitwerking kan je volgens mij ook in etiket vinden.
Deze set wordt ook verkocht onder de noemer 'buurt assortiment' met 1x6 cakes en als set per 2 in 1 verpakking.

Ik heb de Valk Big 19 x6 tweemaal besteld. Voorheen zaten er in 1 doos 6 verschillende effecten. Deze schiet ik dan per 2. Kom ik er dit jaar achter dat er in 1 karton van 12 cakes maar 2 effecten zitten. Dat betekent dus dat ik nu 2x 6 dezelfde heb. Een maatje van me had er nog naar geinformeerd maar er kan niet geruild worden, er zijn gewoon geen andere effecten meer. Erg jammer want dat had wat mij best op de site gemeld mogen worden.

Ik heb de Valk Big 19 x6 tweemaal besteld. Voorheen zaten er in 1 doos 6 verschillende effecten. Deze schiet ik dan per 2. Kom ik er dit jaar achter dat er in 1 karton van 12 cakes maar 2 effecten zitten. Dat betekent dus dat ik nu 2x 6 dezelfde heb. Een maatje van me had er nog naar geinformeerd maar er kan niet geruild worden, er zijn gewoon geen andere effecten meer. Erg jammer want dat had wat mij best op de site gemeld mogen worden.

Inderdaad, op de site staat ook dat het 6 verschillende cakes zijn. Heb mijn karton nog niet ontkooid, maar zal dat straks doen en kijken!

Inderdaad, op de site staat ook dat het 6 verschillende cakes zijn. Heb mijn karton nog niet ontkooid, maar zal dat straks doen en kijken!

Hoe kan het dat jij een karton hebt gekregen? Ik heb er namelijk ook 12 besteld maar 6 doosjes van 2 gekregen.

Toen ik mijn vpd bestelling ophaalde zag ik in de stelling een aantal Big 19 cakes liggen die aan elkaar getaped waren, je zult ze waarschijnlijk helemaal niet meer in een grote omdoos krijgen.

Ipv 1x 6 cakes assortiment heb ik ook 3x 2assortiment ontvangen.
Het is wat het is, maar niet helemaal fijn.

Dan maar afsteken als 2x 3 ipv 3x 2(verschillende)

Laatst bewerkt:
Ik heb 8x de losse Big 19 & een aantal buurtassortiment (6x Big 19) besteld omdat de kartonnen uitverkocht waren. Bij het ophalen twee maal een karton (12 stuks) en wat losse Big 19 meegekregen. In mijn karton zitten ze helaas ook weer per 2 stuks verpakt. Dus in totaal heb ik nu 14x Cake 1 en 14x Cake 5. Helemaal balen want ik wilde ze achter elkaar schieten per 2 stuks… maar dat word nu nu wel heel eentonig. Hopelijk zijn het wel de mooiere cake’s qua effecten… dan moeten we de helft maar bewaren voor voor volgend jaar.

Ik heb een karton (12 stuks) besteld.
Een vol, dicht karton incl. kooi meegekregen gisterochtend.

Het zijn bij mij wel 2x 6 verschillende :D

Kan mij goed voorstellen dat het waardeloos is als je maar 2 verschillende hebt!

Hier helaas ook alleen maar kartonnen met 2 effecten (Achilles en Oracle).
Heb Valk hiermee geconfronteerd en ze zouden bij andere grote orders een opmerking plaatsen.

In ons geval 9 kartonnen met dus slechts 2 effecten. Niet erg leuk.
Valk zelf was hier naar eigen zeggen niet van op de hoogte en heeft enkele kartonnen extra open gemaakt, allen met 2 effecten.

De personen die wel 6 effecten hebben gekregen hebben waarschijnlijk een oudere batch (2020?).

Back
Bovenaan