Valencia 2015

Cadeau voor mijn verjaardag 26-29 maart naar Valencia. Helaas das net na de 19e! Schrale troost mijn vrouw is zwanger en dat in combinatie met een mascleta......nee

Dit jaar weer aanwezig met Vuurvent, van 13 tot 20 maart in Hotel Valencia Palace, aan de bedding bij palau :)

Ook aanwezig, samen met een goede vriend en onze vaders.
Na jaren van tegenslagen waardoor Fallas tot 3x toe voor ons niet is door gegaan is het moment nu eindelijk daar!

Aanwezig van 15 t/m 22 maart op 400m afstand van het Plaça de l'Ajuntament :)

Ook ik zou graag dit jaar willen gaan, maar geen idee waar ik moet beginnen met zoeken eigenlijk. Of ben ik al te laat? Iemand tips waarmee te beginnen? (bijvoorbeeld locatie hotel, welke vliegtuigmaatschappij?)

Ook ik zou graag dit jaar willen gaan, maar geen idee waar ik moet beginnen met zoeken eigenlijk. Of ben ik al te laat? Iemand tips waarmee te beginnen? (bijvoorbeeld locatie hotel, welke vliegtuigmaatschappij?)

Ik zou eens beginnen met kijken op booking.com en dan in ciutat vella(centrum valencia). Vliegtuigmaatschappij zou ik kijken of je via charleri nog kan vliegen wij hadden geboekt voor 75 euro maar dat is al een tijdje terug . Pagina terug (post 54) word ook over vliegtickets gesproken. Houd er wel rekening mee dat de meeste goedkope hotels en appartementen al wel uitverkocht zijn.

Hostal Venecia toevallig?
Zit daar namelijk ook van 15 t/m 20 maart.

Helaas hotel op het plein ging hem niet worden ivm de te hoge prijs en aantal afzeggingen in onze groep. Met 4 personen kamer a 1600€ is net iets teveel :D
We zitten nu kleine 3 km van het plein af in een appartement.

Ik zou eens beginnen met kijken op booking.com en dan in ciutat vella(centrum valencia). Vliegtuigmaatschappij zou ik kijken of je via charleri nog kan vliegen wij hadden geboekt voor 75 euro maar dat is al een tijdje terug . Pagina terug (post 54) word ook over vliegtickets gesproken. Houd er wel rekening mee dat de meeste goedkope hotels en appartementen al wel uitverkocht zijn.

Vorig jaar vlogen we retour voor 140€....dit jaar helaas 220€.
We hebben geboekt in januari wat de prijs verklaart.
Zo laat boeken vis je (bijna) overal naast.

Helaas nog geen namen van de schietbedrijven erbij, maar dat zal gelukkig niet lang meer duren.

Vorig jaar vlogen we retour voor 140€....dit jaar helaas 220€.
We hebben geboekt in januari wat de prijs verklaart.
Zo laat boeken vis je (bijna) overal naast.

Mag ik vragen welk appartement dat is? Ik zoek ook nog een verblijfplaats.

Wij boeken al een aantal jaar via getmeanapartment, zeer goede en overzichtelijk site.

Back
Bovenaan