Mag ik vragen welk appartement dat is? Ik zoek ook nog een verblijfplaats.
We hebben zelfs nog plek in het appartement voor 3 man!
Het heet pisos Valencia.
Zit op Academico Alemany 31, Valencia, 46008
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik vragen welk appartement dat is? Ik zoek ook nog een verblijfplaats.
Afhankelijk van welke dagen je wilt, hoe ver je van het centrum wilt verblijven, welk vliegveld en hoeveel geld je wilt uitgeven is er best nog wel wat te vinden. Heb zelf ook pas sinds enkele dagen een vliegticket. Iets duurder wel dan maanden vooruit boeken, maar ik vond het acceptabel zo last-minuteOok ik zou graag dit jaar willen gaan, maar geen idee waar ik moet beginnen met zoeken eigenlijk. Of ben ik al te laat? Iemand tips waarmee te beginnen? (bijvoorbeeld locatie hotel, welke vliegtuigmaatschappij?)
Wegens omstandigheden met het eerder geboekte appartement hebben we nu een nieuw appartement van hun uit gekregen! Kijken uit op de bedding en hebben naast een compleet ingerichte kamer met alle voorzieningen, zelfs een jacuzzi en dakterras! Wel komen we dagje later aan....15 maart
Hallo Fallas veteranen. Dit jaar ben ik samen met mijn vriendin aanwezig in Valencia van 12 t/m 19 maart. Wij zouden graag een of meerdere mascleta's vanaf een balkon of dakterras aanschouwen. Moet dit voor aanvang in Valencia al geboekt of gereserveerd worden of kan daar terplekke nog een en ander geregeld worden. Verder zijn alle Fallas tips ( DO's en DONT's)natuurlijk van harte welkom.
We hebben er zin in en wellicht tot daar.
Groeten Kees en Linda
Do's: Naar Las Fallas gaan
Dont's: Met je vriendin naar Las Fallas gaan.hehehe. Lopen teveel lekkere chica's rond!
Had gelezen dat het dak terras al aardig vol zat en er niet veel meer mogelijkheden zijn.
Koop een Levante extra (boekje over las fallas) daar staan ook de wijk mascleta's voor zover mogelijk in.
Ga zeker naar de wijk Rufassa in de avond! Mooie lichtjes show voor je vriendin!
EET ZOVEEL MOGELIJK CHURROS! Dan weet je namelijk dat de zogenaamde ''churros'' die in Nederland verkocht word TROEP IS!
Voor de rest have fun
Do's: Naar Las Fallas gaan
Dont's: Met je vriendin naar Las Fallas gaan.hehehe. Lopen teveel lekkere chica's rond!
Had gelezen dat het dak terras al aardig vol zat en er niet veel meer mogelijkheden zijn.
Koop een Levante extra (boekje over las fallas) daar staan ook de wijk mascleta's voor zover mogelijk in.
Ga zeker naar de wijk Rufassa in de avond! Mooie lichtjes show voor je vriendin!
EET ZOVEEL MOGELIJK CHURROS! Dan weet je namelijk dat de zogenaamde ''churros'' die in Nederland verkocht word TROEP IS!
Voor de rest have fun
Bedankt Djara
Aangezien mijn vriendin ook wil genieten van onze vakantie en geen 100% vuurwerkfreak is zal deze vakantie niet alleen in het teken staan van alles wat met een lontje te maken heeft maar moet ik een balans zien te vinden tussen het vuurwerk en cultuur/strandOok niks mis mee natuurlijk.
Voor wat betreft het aanschouwen van de mascleta's vanaf een mooie hoge locatie heb ik dus pech of is er nog wat te regelen vooraf of op locatie?
Ik heb jaren terug een mascleta voorproefje gehad in Doetinchem dus ben erg benieuwd.
Groetjes
Heeft er iemand het exact adres en tijdstip waar die lichtshow is in Rufassa?
calle sueca en calle de CubaHeeft er iemand het exact adres en tijdstip waar die lichtshow is in Rufassa?
Heeft er iemand het exact adres en tijdstip waar die lichtshow is in Rufassa?