V-Shape Extasia

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1884
Artikelnaam: V-Shape Extasia
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 987 gram
Aantal schoten: 70 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Deze fan-shaped compound vult de lucht met superbrede effecten. Pas op voor de dakpannen, want het dak gaat eraf!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,99
Winkelprijs: € 89,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl
1884-v-shape-extasia_resultaat.jpg

Demo 2020:

Demo 2021:

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
V-shape? Dit is toch gewoon een waaier?
Ik moet wel zeggen dat ik dit een box met mooie effecten vind. Zou er volgend jaar zeker bij kunnen zitten!

Ik vind hem pas leuk worden op het eind als hij in salvo's gaat schieten. Het eerste gedeelte in z-shape vind ik behoorlijk matig en zeker niet indrukwekkend. jammer, maar zou de hele box in salvo's laten schieten.

Ook een mooi geheel met die mines en tails zo.
Wel van belang dat de pauze ingekort wordt en een goed slotsalvo mist inderdaad ook, hij wordt niet echt goed afgesloten.

Poe, vind deze wel heel erg gaaf zeg. Erg mooie en grote effecten. De pauze is wel heel storend, maar deze gaat wel op de lijst.

Deze was mij nog niet opgevallen, maar gelukkig weten we nu het bestaan van deze box: wat een pracht product. Zeer gave effecten, indrukwekkende mines, schiettempo is perfect. Alleen de pauze tussen de cakes is wat minder, maar wat betreft het product zelf: top!

Jammer dat er van deze prachtige waaier maar 1 stookfilm is verschenen....heb alleen wel een vermoeden dat dat er komend jaar meer gaan worden :D

Back
Bovenaan