Uzumaku Iro

De weersomstandigheden moeten voor dit soort producten echt wel goed zijn ja! Dan komen ze echt goed tot hun recht! Gezien de enkele filmpjes van de Iro Kin Beauty, vind ik het echt een mooie box met prachtige uitwerkingen! Zo heb ik het vertrouwen dat deze box ook dezelfde kwaliteit zal hebben als op de productfilm! Althans daar hopen we op! Over de prijs is al het eea gezegd!

Heel gaaf, als deze echt zo presteert... dan mag ie wat meer kosten. Tis lesli wacht een demo/straatfilm eerst af.

Ik vind de kleur blauw heel erg gaaf maar ik heb wel wat twijfels. De spreiding lijkt enigszins ondermaats voor 30mm en ik vind de boeketten ook niet echt mooi rond. Misschien dat het aan het geluid ligt of camerastandpunt maar mij bekruipt het gevoel dat deze wel eens kooiloos kan zijn. Als deze box in dezelfde lijn wordt geprijst als de Iro Kin is een kooi voor mij wel een must.

Mooie box hoor. Alleen de eerste indruk is jammer dat het alleen blauw met rood/groen is. Voor mij als kleuren liefhebber maakt het dan te eentonig.
Rood/groen zijn zoals ik begreep de goedkoopste kleuren, die daardoor ook al het meest voorkomen.
Voor mij dan geen hoge prijs waard deze box.

Echt een hele gave box zeg, kleuren vind ik fantastisch. Wel een box die je echt moet schieten met goed weer. Maar ga deze zeker in de gaten houden.

Dit wordt er één om in de gaten te houden. Komt echt ontzettend gaaf over op film. Benieuwd naar de prijsstelling ook in deze lijn.

Krijg spontaan zin in Sushi als ik de naam zo lees :bonk:

Ziet er best leuk uit ook deze maar toch wat minder wauw effect zo op beeld als dat de Iro Kin heeft. Maar wie weet, we houden hem in de gaten.

Ik hou wel van dit soort boxen. Prijs is natuurlijk wel een dingetje.

Maar HFF is over t algemeen wel goede kwaliteit en vooral heel sterk in kleuren. (Denk hierbij aan Riakeo, Oude vuurwerktotaal/volt en klasek.

Toch jammer dat info zonder de juiste gegevens er neergezet wordt. Prijzen is discussie over, er zou bij komen te staan of er mooi omheen zit ja of nee (nou weet iedereen bij Lesli hoe dat zit). Zou fijn zijn als er standaard info gedeeld wordt.

Toch jammer dat info zonder de juiste gegevens er neergezet wordt. Prijzen is discussie over, er zou bij komen te staan of er mooi omheen zit ja of nee (nou weet iedereen bij Lesli hoe dat zit). Zou fijn zijn als er standaard info gedeeld wordt.

Eens. Bij deze zit geen kooi omheen. Maar ook wij weten niet altijd of er wel of geen kooi omheen zit helaas.

Back
Bovenaan