Uzumaku Iro

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 6616
Artikelnaam: Uzumaku Iro
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1985 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Moeilijk voor te stellen, maar deze doos met 100 schoten schiet echt megaboeketten af en door de vertragende nishiki-kogels lijkt het net een professionele vuurwerkshow. En dit kan echt iets voor jou zijn. De finale is gigantisch!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 50s
Stijghoogte: 25-30 m
Wel / geen kooi: Geen kooi
Adviesprijs: €174,50
Voorverkoopprijs: €159,50

Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	6616.png Vertoningen:1 Grootte:160,8 KB ID:	1619205

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel dikke bak, ook heel benieuwd naar de prijs, die zal ook wel dik zijn... :bonk:

Deze prijzen staan in een post bij de buren:
Adviesprijs 2024: € 319.95
Voorverkoop 2024 : € 279.95
Onlineprijs 2024 : € 239.95
Freakprijs 2024: € 149.95

Let op! Dit zijn fictieve prijzen.

Laatst bewerkt:

De freakprijs zou dan nog gaan maar de rest is natuurlijk ronduit belachelijk.
Als de boeketten echt mega zouden zijn was die 150 euro nog te overwegen maar ik zie ze in de productfilm niet terug.

Die 150 zou ik hier zeker voor betalen, vind 'm van dezelfde kwaliteit als de Iro Kin Beauty en die wil ik ook wel voor 150. Meer dan 200 gaat zeker niet gebeuren.

Die 150 Euro zou ik er ook wel voor over hebben maar liefst pas nadat ik hem in het echt gezien heb op een demo. We hebben afgelopen jaar genoeg nieuwe producten volledig af zien gaan bij demo's en ik ben nu nog sceptischer dan voorheen. Wat dan wel weer in z'n voordeel werkt is dat deze hoogstwaarschijnlijk bij HFF gemaakt wordt die doorgaans een goede en stabiele kwaliteit leveren.

En als er funke of riakeo op stond had iedereen het lachend gekocht.

Hff is de oude volt fabriek toch? Tevens komt daar Riakeo ook weg toch?

Gaaf hoor die vertraagde sterren, maar ik weet niet wat ze met het geluid hebben gedaan...
Lijkt net of ik naar een WW2 documentaire loop te kijken. Nee, echt veel vertrouwen geeft mij dat niet en ik wacht wel tot de eerste straatfilmpjes.

Deze is net als iro kin prachtig.
Helaas zal ook deze bij mij in de regio ook weer onbetaalbaar aangeboden gaan worden.
En dan blijft ook deze net als iro staan helaas.

Wat een heerlijke bak! Sluit me aan bij de mening over de prijzen hierboven. Hopen dat er een buurman is die het er voor over heeft ;)

Voor wie het nog niet doorheeft, deze prijzen zijn uit de lucht gegrepen en waren meer als een statement bedoelt richting de absurde prijzen die we tegenwoordig soms tegenkomen. Vorig jaar zagen we de Iro Kin Beauty met zo'n prijsstelling en die is inmiddels flink naar beneden bijgesteld, vermoedelijk vanwege tegenvallende verkoop resultaten. Je zou ook bijna denken dat het deel van een marktonderzoek was met de titel "Hoe ver kunnen we gaan voordat consumenten afhaken".

Helaas zien we dit soort situaties steeds vaker ontstaan, situaties waarbij ik het gevoel krijg dat de Ikea formule toegepast wordt. Bij de Ikea formule werken ze niet met vaste marges maar wordt er vooral gekeken wat een consument bereid is te betalen voor een product. Ikea past deze formule met succes toe en ik denk niet dat consumenten vaak het idee hebben dat iets te duur is daar. Bij vuurwerk ligt dit toch iets anders, we hebben de laatste jaren al hele grote prijsstijgingen meegemaakt, bij alle producten en bij alle importeurs. Daar zijn natuurlijk heel veel verklaringen voor, de ene beter dan de andere, en we moeten het accepteren of een andere hobby zoeken. Wat echter vooral opvalt is dat de prijsstijgingen bij sommige importeurs veel hoger zijn dan bij anderen en dat bij sommige importeurs de prijzen van nieuwe producten ineens wel heel erg hoog zijn geworden. We zien aanbiedingen van nieuwe producten die met een heleboel heisa weggezet worden met adviesprijzen erbij die kant nog wal raken. Over dit onderwerp zijn al vele discussies over gevoerd en ieder vind er het zijne van.

De vuurwerk handel is natuurlijk niet uniek, het gebeurt in verschillende marktsegmenten en ondanks de invoering van nieuwe regels en wetten worden we als consument nog flink genept.

Ondertussen wordt er vanuit de politiek gelukkig wel actie ondernomen maar of het ooit gaat helpen!?
https://www.rijksoverheid.nl/actuee...-deurverkoop-telemarketing-europees-aanpakken

Voor wie het nog niet doorheeft, deze prijzen zijn uit de lucht gegrepen en waren meer als een statement bedoelt richting de absurde prijzen die we tegenwoordig soms tegenkomen. Vorig jaar zagen we de Iro Kin Beauty met zo'n prijsstelling en die is inmiddels flink naar beneden bijgesteld, vermoedelijk vanwege tegenvallende verkoop resultaten. Je zou ook bijna denken dat het deel van een marktonderzoek was met de titel "Hoe ver kunnen we gaan voordat consumenten afhaken".

Helaas zien we dit soort situaties steeds vaker ontstaan, situaties waarbij ik het gevoel krijg dat de Ikea formule toegepast wordt. Bij de Ikea formule werken ze niet met vaste marges maar wordt er vooral gekeken wat een consument bereid is te betalen voor een product. Ikea past deze formule met succes toe en ik denk niet dat consumenten vaak het idee hebben dat iets te duur is daar. Bij vuurwerk ligt dit toch iets anders, we hebben de laatste jaren al hele grote prijsstijgingen meegemaakt, bij alle producten en bij alle importeurs. Daar zijn natuurlijk heel veel verklaringen voor, de ene beter dan de andere, en we moeten het accepteren of een andere hobby zoeken. Wat echter vooral opvalt is dat de prijsstijgingen bij sommige importeurs veel hoger zijn dan bij anderen en dat bij sommige importeurs de prijzen van nieuwe producten ineens wel heel erg hoog zijn geworden. We zien aanbiedingen van nieuwe producten die met een heleboel heisa weggezet worden met adviesprijzen erbij die kant nog wal raken. Over dit onderwerp zijn al vele discussies over gevoerd en ieder vind er het zijne van.

De vuurwerk handel is natuurlijk niet uniek, het gebeurt in verschillende marktsegmenten en ondanks de invoering van nieuwe regels en wetten worden we als consument nog flink genept.

Ondertussen wordt er vanuit de politiek gelukkig wel actie ondernomen maar of het ooit gaat helpen!?
https://www.rijksoverheid.nl/actuee...-deurverkoop-telemarketing-europees-aanpakken

Dat jouw uit de lucht gegrepen prijzen voor waarheid worden aangezien, is behoorlijk veelzeggend helaas.

Ik zie hier een product die met weinig wind als ik het filmpje beoordeel het net niet red. Met veel wind is deze kansloos.
Dat is met de iron kin beauty anders.

Back
Bovenaan