MikosjePyro
VWC lid
Ik ben erg benieuwd of jullie nog een update hebben en wat jullie de komende tijd gaan doen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Liggen ze van de federatie te slapen nu een verbod op zelfs de grote single shots dreigt?
die 50mm zijn F3 toch? die gaan er toch sowieso uit volgend jaar?Liggen ze van de federatie te slapen nu een verbod op zelfs de grote single shots dreigt?
Herfst!Zomerstop he![]()
Een zegje doen is helaas niet mogelijk, ik heb daar al contact over gehad met de gemeente. De mogelijkheid voor een zegje als burger zou al geweest zijn.Als je als vuurwerk Federatie wilt inzitten, was het misschien ook een goed idee om vanavond in Apeldoorn hún zegje te doen tijdens de gemeenteraad! Alle zeilen moeten bij om een verbod tegen te houden
Een zegje doen is helaas niet mogelijk, ik heb daar al contact over gehad met de gemeente. De mogelijkheid voor een zegje als burger zou al geweest zijn.
Ik kreeg het advies om een brief naar de gemeenteraad te sturen, zodat ik via die weg alsnog mijn zegje kan doen.
Als burger maar vuurwerk federatie is toch iets “groots“ die zal toch wel spreektijd kunnen krijgen als je ziet wat er allemaal is aangesloten. Ik vind het een gemiste kans
Het wordt tijd voor de oprichting van een politieke partij, de Partij voor het Vuurwerk (PvhV) of zoiets. Grootste partij van het land als elke vuurwerkkoper er op stemt.
Cat1 protest lijkt me wel lachen